گفتگوی 40 ثانیه ای با چهره جدید پرسپولیس

عمری درباره اینکه توانسته اعتماد یحیی گل محمدی را جلب کند، به دو جمله تکراری و خوشحالی مختصر از گلزنی هم واکنش نشان داد: خدا را شکر، خدا را شکر توانستم گل بزنم!

در ادامه وقتی مشخص شد قصد صحبت ندارد، در پاسخ به درخواست خبرنگاران برای گپ کوتاه گفت: بازی؟ خوب، خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم. بازی شش امتیازی شد و خدا را شکر می کنم که توانستیم بازی را ببریم.


سرویس خبر شماره: 1862186
10 ژانویه 1401 @ 7:13 ب.ظ
34.1 هزار |

13نقطه نظر

محمد عمری نیز در جدال با گل گهر توانست از اعتماد خود بهره ببرد و نمایش تحسین برانگیزی از خود به جای بگذارد. گل دیدنی او کلید بازی بود که به گفته یحیی گل محمدی آنها را به برد شش امتیازی رساند.

1786778

بهره گیری از تکنیک انفرادی و قدرت بازی این بازیکن که در دیدارهای گذشته حضور کامل داشت و در دیدارهای تدارکاتی عموماً به عنوان یکی از گلزنان پرسپولیس مطرح می شد، امید به ظهور یک ستاره جدید را در این بازی افزایش داده بود. تیم در بالاترین سطح ممکن .

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، زمانی که فهرست پرسپولیس اعلام شد، کمتر کسی فکر می کرد محمد عمری این فرصت را پیدا کند تا این ترکیب را در بین ستاره هایی که در لیست حضور داشتند قرار دهد. روزی که سیامک نعمتی، سروش رفیعی، حامد پاکدل، کمال سغام نیا، مهدی عبدی و… عمری که روی نیمکت حضور داشت به عنوان بازیکن فیکس وارد زمین شد و علیرغم فشارهایی که به او وارد شد، توانست در بیشتر دقایق بازی به میدان برود و به خوبی از عهده کار برآید.

گلزن پرسپولیس گفت: به همه تبریک می گویم!

وی در مورد اینکه آیا دوباره می تواند آن اعتماد را از کادر فنی دریافت کند، گفت: انشالله دست من نیست. باید عملکردم را بهتر کنم تا بتوانم بازی کنم. متشکرم!



مجله اخبار فوتبال داخلی

بازیکن جوان پرسپولیس این بار به بهترین شکل ممکن به اعتماد کادرفنی پاسخ داد و گلی شاید سرنوشت ساز را به ثمر رساند.

گفتگوی 40 ثانیه ای با چهره جدید پرسپولیس

عمری که در دیدارهای قبلی در میکسدزون سوالات خبرنگاران را بی پاسخ می گذاشت، در پایان بازی مقابل گل گهر نیز تصمیم گرفت بدون پاسخگویی و با همان سر پایین مسیر خروجی را به سمت اتوبوس طی کند. جمله ها. جملاتی که می تواند در سال های بعد و پیمودن همین مسیر پیشرفت و شهرت برای او به خاطره ای شیرین و جالب تبدیل شود.