آبشک به دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز است


سرویس خبر شماره: 2017748
9 مه 1403 در 5:42 ب.ظ.
696

0نقطه نظر

هافبک دفاعی باتجربه استقلال خوزستان در مدت کوتاه حضورش در این تیم توانسته نقش موثر و مطلوب کادر فنی را به خوبی ایفا کند.

آبشک به دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استقلال خوزستان هفته های پرماجرا زیادی را پیش رو دارد و مدیران این تیم با حضور موفق در نقل و انتقالات زمستانی امیدوارند در ادامه فصل به هدف خود برسند.

محمد آبشک یکی از بازیکنانی بود که در پنجره زمستانی به جمع سیروس پورموسوی اضافه شد و به لطف قدرت رهبری در خط میانی و تجربه فراوانش توانست شرایط موفقیت را در این دیدارها پشت سر بگذارد. آبشک که در آخرین ساعات نقل و انتقالات زمستانی به طرز عجیبی از لیست فولاد خوزستان حذف شد تا این تیم بتواند برنامه نقل و انتقالات خود را تکمیل کند، در شرایطی قرار می گیرد که امیدوار است پس از حذف قرمزها بتواند با آبی پوشان همبازی شود. پیراهن خوزستانی اتفاق شیرینی را رقم خواهد زد و به سهمیه بقا خواهد رسید.

هافبک دفاعی استقلال خوزستان تیمش را برای نبرد حساس این هفته مقابل ملوان آماده می کند. تیمی که دوران به عنوان یک شورشی تجربه کرده بود. در شرایطی که حضور بازیکنان رشت و انزلی در جمع تیم های این دو شهر با واکنش های جنجالی همراه بود، محمد آبشک خطر حضور در جمع ملوان را پذیرفت.

او حالا در پیراهن استقلال خوزستان باید به مصاف ملوان برود و باید دید در این دیدار سخت چه عملکردی خواهد داشت تا سهمیه بقای تیمش را حفظ کند.

مجله اخبار فوتبال داخلی