آلبوس صبیح: استقلال را فراموش کرده ایم


سرویس خبر شماره: 2017744
9 اردیبهشت 1403 ساعت 17:33 |
262

0نقطه نظر

شمس آذر هافبک جنگنده و کارآمد می گوید پس از فراموشی بازی قبلی، با انگیزه زیادی برای مبارزه این هفته آماده می شوند.

آلبوس صبیح: استقلال را فراموش کرده ایم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شمس آذر در دیداری پرماجرا در ورزشگاه آزادی مغلوب استقلال شد. پس از آن بود که بحث های زیادی درباره تصمیمات وحید کاظمی، داور این دیدار مطرح شد. صادق آلبوصبیح هافبک شمس آذر درباره شرایط تیمش برای دیدارهای باقی مانده گفت: بازی سختی در پیش داریم. پیکان در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب کرده است.

وی درباره دیدار مقابل استقلال و عملکرد این تیم در ورزشگاه آزادی گفت: ما باید این بازی را فراموش کنیم، روز خوب ما نبود وگرنه اتفاقات بهتری می افتاد. ما باید خیلی سریع به عقب برسیم. دوست ندارم به این بازی فکر کنم و روی آینده تاثیر بگذارم. هنوز چند هفته به لیگ برتر باقی مانده است. می توانیم شرایط بهتری در جدول داشته باشیم.

شمس آذر هافبک این تیم درباره غیبت هواداران این تیم در جدال با پیکان گفت: بدون آنها ما چیز بزرگی را در این مسابقه از دست می دهیم. ابتدا باید از حمایت صمیمانه آنها در دیدار با استقلال به خصوص در ورزشگاه آزادی تشکر کنیم. هواداران شمس آذر در چند هفته گذشته حمایت خوبی از ما بوده اند. جای خالی آنها را در این بازی احساس خواهیم کرد اما قول می دهیم با بیشترین انگیزه و قدرت برای شادی آنها بجنگیم.

2015945

مجله اخبار فوتبال داخلی