آتش بازی در ورزشگاه وطنی به سبک سری آ (عکس)


سرویس خبر شماره: 2019701
18 مه 1403 در 9:49 ق.ظ.
2.1 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

هواداران نساجی در دیدار با پرسپولیس جو باورنکردنی ایجاد کردند.

آتش بازی در ورزشگاه وطنی به سبک سری آ (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نمایش موفق نساجی مازندران در سه دیدار متوالی مقابل سپاهان، تراکتور و ذوب آهن که موفق به کسب یک تساوی و دو پیروزی متوالی شد، هواداران قائمشهری را بیش از هر زمان دیگری به بقای خود در لیگ برتر خوشبین کرد. و آنها چند ساعت مانده به شروع بازی دیروز مقابل پرسپولیس ظرفیت ورزشگاه شهید وطنی را پر کردند و جو فوق العاده ای ایجاد کردند.

هواداران نساجی مازندران که هفته گذشته با سه پرواز ویژه از ساری به اصفهان سفر کردند و در ورزشگاه فولادشهر اصفهان مقابل ذوب آهن از تیم محبوب خود حمایت کردند و نقش مهمی در این برد خارج از خانه داشتند، دیروز با تشویق و حمایت فراوان تیم خود را دنبال کردند. آنها از پرسپولیس امتیاز گرفتند و در کنار آن به ورزشگاه شکل زیبایی دادند.

تماشاگران نساجی قبل از شروع سوت شروع بازی و در حین بازی، منظره ای زیبا از ورزشگاه شهید وطنی با دود قرمز فراوان ایجاد کردند و فضایی شبیه به مسابقات سری آ ایتالیا ایجاد کردند که توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

استفاده از دودهای رنگی در فوتبال ایران جا افتاده است اما ساخت و مهندسی ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر به گونه ای بود که استفاده از این دودهای رنگی به زمین رفت و تصاویر زیبایی را ثبت کرد.

2019189
2019187
2019188

عکس: معین نادری

مجله اخبار فوتبال داخلی