پالاس یونایتد + هاورتز بهترین بازیکن برای میکل آرتتا

صبح.

من هم مثل بسیاری از شما، مطمئنم که دیشب منچستریونایتد را تماشا کردم. آنها حریف بعدی ما در لیگ برتر، بازی ماقبل آخر فصل ما هستند و در بازی مقابل کریستال پالاس در سلهورست پارک بودند.

شاید این طرز بیان اشتباه باشد. کریستال پالاس در حال بازی بود، من واقعا نمی دانم یونایتد چه بود، غیر از اینکه خیلی خیلی بد بود. این یکی از آن‌هایی است که نمی‌خواهید سرنوشت را وسوسه کنید، اما صحبت در مورد اینکه آنها دیشب چقدر فقیر بودند اینطور نیست. من کاملاً انتظار دارم که آنها در روز یکشنبه بهتر باشند، زیرا این امری معمولی است. تصادفی بودن فوتبال و واریانس عملکرد چیزی است که باید با آن مقابله کنیم.

با این حال، نمایش آنها در برابر کاخ افتضاح بود. از نظر تدافعی، آن‌ها درهم شکسته‌اند، و کاخ از آن بهره‌برداری بزرگی کرد. مطمئناً، چهار مدافع یونایتد موقتی بود، اما با این وجود، آن‌ها بی‌نظم به نظر می‌رسیدند و نمی‌توانستند با بازیکنان حریف که با هدف واقعی بازی می‌کردند، زندگی کنند. بدیهی است، من امیدوارم که این یک شکست روحیه‌آمیز باشد، نه شکستی که آنها را ببیند برای آخرین بازی خانگی خود در فصل واکنش نشان می‌دهند.

بار دیگر، منچستریونایتد 16 شوت یا بیشتر در یک بازی لیگ برتر دریافت کرد. فکر کنم این فصل 20 بار باشه؟ من ممکن است اشتباه کنم، اما این خیلی زیاد است، و واقعاً همه چیز به عهده مدیر است. من هفته گذشته داستانی دیدم که چگونه جیم رتکلیف، مالک جدید، از بهم ریختگی زمین تمرین شکایت می کرد، به طوری که او تهدید کرد که هر جشن کریسمس را لغو خواهد کرد (می دانم، خیلی منطقی نبود من در اوایل ماه می). اما اگر از جوراب‌های کثیف و دوش‌های کثیف اذیت می‌شود، چه فکری باید بکند که یونایتد هم در زمین آشفته است؟

واضح است که من اطلاعات درونی در مورد آن باشگاه ندارم، اما اگر اریک تن هاگ در پایان فصل اخراج نشود، شگفت زده خواهم شد. البته او آنها را به فینال جام حذفی رساند و شاید برد در آن بازی ممکن است بیکن او را نجات دهد، اما این به نظر من مانند عملکردی بود که در نتیجه از دست دادن سرمربی رختکن رخ می دهد. شاید نه همه آنها، اما به اندازه کافی، و وقتی در نظر بگیرید که همه آنها تقریباً خریدهای او هستند، برای او فال خوبی نیست.

بیایید امیدوار باشیم که بتوانیم آنها را به همان اندازه که پالاس هنگام رفتن به اولدترافورد در روز یکشنبه مشکل ایجاد کرد، ایجاد کنیم. همچنین، اگر آرسنال به طور جدی به مایکل اولیس در این تابستان نگاه نمی کند، مشکلی وجود دارد. می دانم که او مشکلات همسترینگ داشته است، اما او بازیکن با استعدادی است، و هنوز فقط 22 سال دارد. از نظر آمادگی جسمانی، فضای زیادی برای پیشرفت وجود دارد، اما 9 گل و 4 پاس گل در این فصل در 17 بازی در یک کمپین آسیب دیدگی بسیار خوب است. بازگشت جالب من فکر می‌کنم تطبیق‌پذیری برای او وجود دارد که هنوز آنلاک نشده است، و میکل آرتتا احساس می‌کند مردی است که این کار را انجام می‌دهد. اجازه بدید ببینم.

کای هاورتز دیروز به عنوان بهترین بازیکن ماه آرسنال انتخاب شد. من فکر می‌کنم که شایسته آن است – که وقتی در نظر می‌گیریم این تیم چقدر خوب بازی کرده و عملکرد بالای برخی تیم‌های دیگر را در نظر می‌گیریم، بسیار قابل تحسین است. آنها شب گذشته در فوتبال دوشنبه شب کمی روی او کار کردند و اینکه او چگونه در پست مهاجم مرکزی بر تیم تأثیر می گذارد.

آنها کارهایی را که او خارج از توپ انجام می دهد برجسته کردند، و برای من این کاملاً کلیدی است که چرا او زیر نظر آرتتا به یک ستون اصلی تبدیل شده است. حتی در آن ماه‌های ابتدایی فصل که او پاهایش را پیدا می‌کرد و در آن جا می‌گرفت، این جنبه از بازی مشهود بود. چیزهای دیگر، مانند سرعت رفتن او، تیز بودن حرکاتش، قاطعیت در تمام کردن او، همه آنها وقت خود را صرف کردند تا به آنجا برسند، اما یک بار هم او را از نظر میزان کار ضعیف پیدا نکردند.

او خیلی از کادرها را برای آرتتا علامت می‌زند. او همیشه در دسترس است، او اغلب برای پاداش ملموس اندک در آن یاردهای سخت قرار می‌گیرد، اما در عملکرد کلی تفاوت ایجاد می‌کند، و اکنون محصول نهایی ثابتی برای بازی او وجود دارد. چیزی که برای من بسیار جالب است این واقعیت است که با یک مرد بزرگتر در بالا، ما به آن متمایل شده ایم تا قد او را به حداکثر برسانیم.

من آمار دوئل های هوایی او را در هفته گذشته بررسی کردم و آنها کاملاً چشمگیر هستند. من او را با ویلیام سالیبا و گابریل مقایسه کردم، دو بازیکنی که شما انتظار دارید بیشترین نقش را در آن ها داشته باشند و حالا آنها در تمام رقابت های این فصل حضور داشتند.

ویلیام سالیبا – دوئل های هوایی: 192 – میزان موفقیت: 52%

جبرئیل – دوئل های هوایی: 239 – میزان موفقیت: 54%

کای هاورتز – دوئل های هوایی: 306 – میزان موفقیت: 43%

شما انتظار دارید که میزان موفقیت یک مهاجم کمتر از یک هافبک میانی باشد، اما این حجم آنهاست که واقعاً برجسته است. فکر می‌کنم زمانی که سعی می‌کنید آن را در چارچوب تیم فعلی آرسنال قرار دهید، در نظر گرفتن جذاب است. شکی نیست که این یک جنبه مدرن است، با مدیری که از نظر تاکتیکی زیرک و مبتکر است، اما همچنین در هسته خود دارای برخی از اصول اساسی است که ممکن است آنها را با دوران “گذشته” مرتبط کنید. استحکام تدافعی، مهارت در ضربات چیدمان، استفاده از یک مرد بزرگ در بالا برای به شما امکان خروج، دویدن سخت یک تیم از نظر فنی محدودتر برای جبران این کمبود. اما همه آن را با عناصر مدرن، سطح فنی بالا و غیره ترکیب کنید، و تیمی خواهید داشت که می تواند برای عنوان قهرمانی در برابر Cease و Desist FC رقابت کند.

این واقعیت هفته گذشته پس از دربی شمال لندن مشخص شد، زمانی که سرمربی اسپرز اساساً گفت که فکر نمی‌کند نیازی به توجه ویژه به دفاع از ضربات ایستگاهی باشد. تیم او سپس با واگذاری دو ضربه ایستگاهی در بازی بعدی خود شکست خورد. برای آرتتا، تک تک جزئیات مهم هستند. تک تک جنبه‌های بازی مهم است، زیرا بسیاری از بازی‌ها با حاشیه‌های خوب تصمیم‌گیری می‌شوند که اگر انتخاب و انتخاب کنید، اگر آن‌هایی را که فکر نمی‌کنید مطابق سلیقه شما هستند نادیده بگیرید، احتمال اینکه در پایان اشتباه قرار بگیرید را افزایش می‌دهید. از آنها

Havertz راه درازی را برای محصور کردن آن طی می کند. او بازیکن کاملی نیست، اما تعداد کمی هستند. با این حال، آنچه او هست، در حال حاضر برای این تیم عالی است. نه فقط خط اول حمله، بلکه خط اول دفاع، با استقامت و انرژی کافی برای ارسال پاس‌های کلیدی، گل‌ها و پاس گل‌ها در اوج رقابت قهرمانی. نمی‌دانم آیا او قرار است در فصل آینده هدایت خط را بر عهده بگیرد یا خیر، اما در حال حاضر، هیچ کس بهتری برای انجام کاری که میکل آرتتا می‌خواهد وجود ندارد.

درست است، این سهم شماست. اگر هنوز فرصت شنیدن آن را نداشته اید، یک Arsecast Extra وجود دارد، و بعداً یک قسمت از The 30 (پادکست بررسی لیگ برتر ما) را در Patreon خواهیم داشت.

تا آن موقع.

https://arseblog.com/2024/05/palace-batter-united-havertz-the-perfect-player-for-mikel-arteta/ منبع: