آتش بس خطیر و جواد شاید تا پایان فصل


سرویس خبر شماره: 2005843
11 مارس 1402 در 4:01 ب.ظ.
1.1 هزار |

2نقطه نظر

طرفداران: دیگر نه لطفا!

سکوت دیکته شده در جو استقلال کمی آرامش را به این تیم بازگرداند.

آتش بس خطیر و جواد شاید تا پایان فصل

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پیروزی بزرگ تیم فوتبال استقلال مقابل سپاهان، آبی های تهرانی را به قهرمانی لیگ برتر نزدیک کرد و با حفظ فاصله سه امتیازی با پرسپولیس دوم، صعود خود را حفظ کردند. در لیگ پس از دو بازی دیرهنگام سپاهان نیز باید اطمینان حاصل کرد که از نظر جدول و ترکیب در بهترین وضعیت ممکن قرار دارند.

البته هدایت استقلال در هفته های اخیر هم وجود داشت و آبی ها توانستند با نکونام در جمع لیدرهای قهرمانی قرار بگیرند اما چیزی که شادی پیروزی مقابل سپاهان را برای هواداران استقلال دو چندان کرد، کاهش تنش است. بین کادر فنی و مدیریتی تیم تا جایی که بعداً از بازی با سپاهان دیگر مصاحبه ای انجام نشد که موفقیت را به کام هواداران تلخ کند.

در اکثر بازی های خانگی استقلال در لیگ که آبی ها هر بار پیروز شده اند، مشکل کاملاً برعکس است. بعد از بازی شاهد مصاحبه هایی با بازیکنان یا کادرفنی بودیم تا درباره نارضایتی خود از مدیریت و پرداخت های باشگاه توضیح دهند اما این بخشی از بازی با ملوان بود. چنین فضایی در تیم استقلال دیده نشده است.

1995863

دو نشست خبری قبل و بعد از بازی با ملوان و دو نشست خبری قبل و بعد از بازی با سپاهان بدون حضور جواد نکونام انجام دادن تا سرمربی استقلال قبل و بعد از دیدارهای حساس تیمش کوچکترین تنشی را تجربه نکند.

از سوی دیگر از سوی باشگاه استقلال دیگر پاسخگویی و مصاحبه های عمیق خطاب به کادر فنی صورت نگرفت و نتیجه چهار امتیازی شد در دو دیدار دشوار خارج از خانه و در آزادی.

البته درست نیست که نتایج بدست آمده را حاصل برقراری آرامش نسبی در فضای تیم بدانیم، زیرا استقلال در جریان مشاجرات داغ نکونام و خطیر به نتایج مثبتی دست یافته بود و نمی توانیم این آرامش را نقش اصلی بدانیم. اما بر کسی پوشیده نیست که وجود فضای خالی از حواشی پیرامون تیم هایی مانند استقلال و پرسپولیس، اگر شرط کافی برای موفقیت نباشد، قطعا شرط لازم است.

شاید اگر تنش و درگیری بین سرمربی و مدیرعامل ادامه پیدا می کرد، در مقاطعی از فصل ظاهر می شد که جبران آن غیرممکن بود، اما اکنون به نظر می رسد با توجه به سکوت دیکته ای که شاهد آن هستیم، احتمالاً تا در پایان فصل دیگر شاهد درگیری لفظی و پیامی بین سرمربی و مدیرعامل و اطرافیانشان نخواهیم بود.

مجله اخبار فوتبال داخلی