آرامش و نساجی در جستجوی معجزه ای دیگر


سرویس خبر شماره: 2005803
11 مارس 1402 در 1:44 ب.ظ.
885

1نقطه نظر

در فوتبال همه با امید زندگی می کنند.

منسوجات در معرض تغییرات ساختاری به دنبال صلح طولانی مدت هستند.

آرامش و نساجی در جستجوی معجزه ای دیگر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، به نظر می رسد نساجی پس از چند دوره آموزشی فنی و مدیریتی به ترکیب اصلی خود رسیده و تا پایان فصل هیچ تغییری در بین بازیکنان و مربی آن رخ نخواهد داد. شمالی ها در مدت کوتاهی تغییرات زیادی را در زمینه فنی و مدیریتی تجربه کردند. نساجی در نیم فصل علاوه بر ترکیب و کادر فنی، در روند تمرینی و آماده سازی نیز تغییر کرد.

ساکت الهامی در اولین شکست شمالی ها اقتدار خود را به نمایش گذاشت. جریمه ده درصدی و مخصوصاً تمرین فقط پس از چند ساعت پرواز، آن هم در برف، نادر و حتی بی نظیر بود. این اتفاق واکنش های متفاوتی را در پی داشت. در شبکه های اجتماعی اکثریت هواداران نساجی از این تصمیم استقبال کردند. البته نظرات منفی هم داشت اما همین چند روز بعد الهامی ثابت کرد که چیزهایش را بلد است. با جو پرانرژی تمرینات روزهای بعد و نیم روز استراحت به نظر می رسد ریکاوری پس از شوک بازیکنان نساجی با آرامش انجام شده است.

در بخش مدیریت، نساجی برای ایجاد ثبات در برابر تغییرات تلاش می کند. مدیرعامل سابق این تیم دارودگر شامگاه آخرین دیدار شمالی ها در عربستان با انتشار پستی در فضای مجازی در فرودگاه از سمت خود استعفا داد. سپس باشگاه بایندریان، یکی از اعضای هیئت مدیره سال های نساجی را به عنوان مدیرعامل منصوب کرد. اندکی بعد در پاسخ به خواسته هواداران، سرمربی اسپانیایی و چند بازیکن را از تیم و نیمکت کنار گذاشت.

1996472

با آمدن الهام که نامش در آخرین بازی خانگی این تیم از روی سکوها سر داده شد، بار دیگر هواداران شمالی را به ثبات و پیشرفت امیدوار کرد. البته تغییرات عمدتاً بر روی عادات نساجی است. آنها با تراکتورسازی بیشترین تغییرات را در کادر فنی خود تجربه کردند اما به نظر می رسد حالا تصمیم گرفته اند برنامه ای مدون و طولانی را اجرا کنند. از درون این تیم خبر می رسد که ببرها برای حضور در مازندران، تمرین و مسابقه خانگی در حال مذاکره هستند. آنها همچنین قصد دارند آکادمی خود را در مازندران گسترش دهند و بیشتر روی استعدادهای بومی سرمایه گذاری کنند.

1996473

همه اینها روی کاغذ فوق العاده و مثمر ثمر به نظر می رسد، اما باید منتظر ماند و دید که آیا این موارد در عمل محقق می شوند یا خیر. دیدار مقابل صنعت نفت در آبادان برای نساجی مرگ و میر است و در صورت پیروزی در مسیر موفقیت قرار خواهند گرفت.

مجله اخبار فوتبال داخلی