تصویر Jayden Danns در نقش پسر توپ لیورپول در فضای مجازی منتشر شد – کمتر از 2 سال پیش! – باشگاه لیورپول

Jayden Danns با به ثمر رساندن دو گل در مقابل کاپ مقابل ساوتهمپتون به رویاهای کودکی خود جامه عمل پوشاند، اما چندی پیش بود که او از موقعیت پسر توپ تماشا می کرد.

این هفته کاملاً برای دان 18 ساله بود که اولین بازی خود را در برابر لوتون انجام داد، قبل از اینکه اولین جام خود را بالای سر برد و اولین گل های خود را برای باشگاه دوران نوجوانی خود به ثمر رساند.

هیجان دانز در حین صحبت‌هایش بعد از بازی در جام حذفی مسری بود و مدت زیادی از یکی از بهترین روزهای زندگی‌اش نگذشته بود، تصویری باورنکردنی ظاهر شد و در رسانه‌های اجتماعی پخش شد.

این مربوط به دانس به عنوان پسر توپ در آنفیلد در آخرین بازی لیگ برتر در سال 2022/23 است، او گل محمد صلاح را در جایی که کوپ و سر کنی دالگلیش ایستاده اند جشن می گیرد.

بر اینجا آنفیلد استتنها در پلتفرم‌های اجتماعی، بیش از 1 میلیون حساب این تصویر را مشاهده کرده‌اند و بسیاری به ماهیت الهام‌بخش آن اشاره کرده‌اند، زیرا کمتر از دو سال بعد او کسی است که توسط پرچم گوشه‌ای در آغوش گرفته شده است.

لیورپول، انگلیس - یکشنبه، 22 مه 2022: لیورپول پس از به ثمر رساندن دومین گل صلاح cg2 در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و ولورهمپتون واندررز در آنفیلد، جشن می گیرد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

بازیکنان آکادمی هر روز در اطراف آنفیلد قرار می گیرند، ترنت الکساندر-آرنولد قبلاً جای او را در خط بازی گرفته بود و اوکلی کاننیر، مهاجم جوان، کسی بود که به ارائه لحظه “سریع برداشته شده” کمک کرد.

تصویر دانس که در آن دوران به عنوان یک نوجوان 16 ساله در حاشیه جشن می گیرد شگفت انگیز است، تصور کنید به او بگویید که در کمتر از دو سال نه یک بار، بلکه دو بار گل می زند.

این یک اشاره به کار در آکادمی و اعتمادی است که یورگن کلوپ و کادرش به بازیکنان جوان خود دارند، و لحظاتی مانند دانز هستند که الهام بخش بازیکنان بعدی هستند، درست همانطور که قبلاً افرادی مانند الکساندر-آرنولد و کرتیس جونز انجام دادند. به او.

من نمی توانم بیشتر از این از کادر مربیگری که این فرصت را به من داده اند سپاسگزار باشم و صادقانه بگویم، هر اتفاقی که اکنون رخ دهد، می توانم شاد زندگی کنم. چیزهای بیشتری در راه است، امیدوارم!» دانز به LFCTV گفت.

هفته گذشته بهترین روز زندگی من بود، سپس فینال بهترین روز زندگی من بود و اکنون (مقابل ساوتهمپتون) بهترین روز زندگی من است.”



https://www.thisisanfield.com/2024/03/jayden-danns-picture-as-liverpool-ball-boy-goes-viral-was-less-than-2-years-ago/ منبع: