آرتا: گل گهر تهاجمی ترین تیم فوتبال ایران است

به گزارش گل گهر، دفاع وسط گل گهر تهاجمی ترین فوتبال ایران را به نمایش می گذارد.


سرویس خبر شماره: 1823258 |
18 ارديبهشت 1401 ساعت 12:37 |
333 |

0نظرات

از گلی که علامت زدم لذت بردم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، گل گهر سیرجان مقابل فولاد به تساوی رسید و امیدوار است در دیدارهای بعدی لیگ را با بهترین نتایج به پایان برساند.
علیرضا آرتا در این خصوص به خبرنگار ما گفت: فولاد تیم بسیار خوب و مغذی است و در شرایط بازی رسمی لیگ قهرمانان آسیا بود و خوب کار کرد. یک ماه هم زیر نظر کادرفنی خوب تمرین کردیم و بازی های دوستانه خوبی داشتیم تا در شرایط خوبی قرار بگیریم، بازی خیلی خوبی مقابل تیم فولاد داشتیم که خوب دفاع می کرد و امیدوارم هواداران از این بازی لذت ببرند.
وی که با یک ضربه خوب دروازه حریف را باز کرد، ادامه داد: خدا را شکر گل بسیار خوب و به موقع بود. از آقای عاشوری تشکر می کنم که پاس خیلی خوبی به من دادند، اولین بار بود که چنین گلی می زدم و خیلی به من خوش گذشت.
مدافع آبی های سیرجان درباره کارت زردی که دریافت کرده است، توضیح داد: کارت زرد به دلیل اعتراض بود و اشکالی ندارد، اما اشتباه داور محترم اشتباه نبود و به بد بودن کار من اعتراض داشت.
این بازیکن درباره بازی بعدی با آلومینیوم اراک گفت: آلومینیوم تیم بسیار خوب و قابل احترامی است و فوتبال خیلی خوب بازی می کند، ما هم خوب ریکاوری کرده ایم و با تمام احترامی که برای تیم آلومینیوم قائل هستم به این بازی می رویم تا پیروزی.” تا دل هواداران گرم و خوبمان را شاد کنیم.
وی در خصوص تعداد گل های زده زیاد گفت: تیم ما فوتبال هجومی بسیار خوبی را زیر نظر امیرخان انجام می دهد و از مدافعان چپ و راست تیم ما می خواهد که در حملات شرکت کنند. البته به خاطر فوتبال هجومی که بازی می کنیم گاهی گل می خوریم.
آرتا یادآور شد: امسال از نظر فنی فصل فوتبالی بسیار خوبی برای ما بود، اما اتفاقات زیادی برای ما افتاد که ضربه سختی به تیم ما وارد کرد. امیدوارم به اشتباهات خود پی ببرند و حق را به مشروع بدهند، ما هنوز امیدواریم.



مجله اخبار فوتبال داخلی