آرتتا: مسابقه سختی بود، من فقط دعا می کردم!


سرویس خبر شماره: 2017776
9 مه 1403 در 8:03 ب.ظ.
1.1 هزار |

2نقطه نظر

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال اعلام کرد که در دیدار مقابل تاتنهام استرس زیادی را تجربه کرده است.

آرتتا: مسابقه سختی بود، من فقط دعا می کردم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آرسنال عصر امروز در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس به مصاف تاتنهام رفت و با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد.

میکل آرتتا تایید کرد که بازی امروز آنقدر برای او حساس بوده که در طول بازی دعا کرده که نتیجه تغییر نکند و تیمش پیروز میدان را ترک کند.

میکل آرتتا در مورد این بازی گفت: داشتم نماز می خواندم. واقعا مسابقه پر استرسی بود. مقابل یک تیم بزرگ بازی کردیم. با سه گل جلو بودیم و بازی در اختیار ما بود که روی یک اشتباه به گل رسیدیم. ما سعی کردیم شرایط را کنترل کنیم اما آنها بازیکنانی داشتند که با شجاعت زیادی حمله کردند.

اشتباه دیوید رایا؟

اصولی که در آن زمان به کار می برد و جهت گیری مهار توپ را دوست نداشتم.

آیا ماهیت پیروزی در یک مسابقه دشوار از نظر روانی بهتر از یک مسابقه آسان است؟

من نمی دانم. نتیجه می گیریم که گزینه دوم عالی است. پارسال باید در نیمه دوم رنج می بردیم تا بازی را ببریم. ما اعتماد به نفس خوبی برای پیروزی در بازی های بزرگ داریم.

2016013

کای هاورتز؟

او امروز در تمام مراحل بازی پرشور بود. او قبل از مسابقه مریض بود و با این حال عملکردی را که دیدید ارائه داد. من فکر می کردم او امروز شگفت انگیز است.

عملکرد خوب آرسنال تحت فشار؟

اولا چند تا میخوای؟ بازیکنان چقدر آن را می خواهند؟ در این سطح، فواصل بسیار نزدیک هستند و همیشه مناسب شما نیستند. سپس قدم بعدی شجاعت است.

انرژی آرسنال؟

از نظر احساسی، ماه بسیار سختی بود. دیروز مجبور شدم کمی تمرین را متوقف کنم زیرا بازیکنان استراحت بیشتری می خواستند.

آیا آرسنال این بار برای قهرمانی بهتر مجهز شده است؟

من هم همینطور فکر می کنم. وقتی برنده میشی همیشه همینطوره. فصل گذشته مقابل وستهام خوب بازی نکردیم، پنالتی نگرفتیم و در دقیقه 91 گل خوردیم و فکر می‌کنم به دلیل نداشتن تجربه کافی برنده نشدیم.

آیا آرسنال باید تا پایان فصل برای قهرمانی رقابت کند؟

بله صد در صد من این را در تمام فصل دیده ام. بازیکنانم هر روز به من دلیلی برای این باور می دهند. انگیزه ای که برای ادامه فصل داریم خیلی خوب است.

مجله اخبار فوتبال خارجی