استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم


سرویس خبر شماره: 2017777
9 مه 1403 در 8:02 ب.ظ.
1.8K |

5نقطه نظر

هدف من این نبود که مثل یک طرفدار خاص دیده و معروف شوم

رسول ملایی یکی از هواداران خاص استقلال در گفتگو با مجله اخبار فوتبال از شرایط خود صحبت کرد.

استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم

به گزارش مجله اخبار فوتبال، هوادار ویژه استقلال که دستانش بر اثر برق گرفتگی قطع شده بود، پس از حضور در ورزشگاه و سپس حضور در تمرین این تیم مورد توجه رسانه ها قرار گرفت و مورد استقبال بازیکنان و کادرفنی استقلال قرار گرفت.

رسول ملایی اصفهانی است و ساعت ها سفر کرد تا برای تماشای بازی تیم محبوبش به ورزشگاه آزادی بیاید. وقتی از او پرسیدیم که چرا فقط برای تماشای بازی به اینجا آمده است، پاسخ داد: احساس می‌کردم تیم تحت فشار است و می‌خواهم در این شرایط کمک کنم، آنها خیلی تیم ما را اذیت می‌کنند و استقلال به جز هوادارانش کسی را در کنارش ندارد.»

رسول مولایی در ابتدا درباره شرایط خود گفت: هشت سال پیش برق گرفتم، بعد هر دو دستم را قطع کردند.

خدمتم را در تهران گذراندم و در آن زمان بیشتر مسابقات را به ورزشگاه می‌آمدم، اما وقتی تصادف کردم، فرصت حضور در ورزشگاه را نداشتم، اما امسال احساس کردم که تیم نیاز دارد. حمایت کردم و به استادیوم رفتم. دوست دارم همه استقلالی ها بدانند امروز فقط باید از تیم حمایت کنند تا در بازی های باقی مانده نتیجه بگیرد و قهرمان شود.

2016014

او ادامه داد: استقلالی ها در سال های اخیر هر بار که به قهرمانی نزدیک می شدند از او جلوتر می رفتند و او را از بالای جدول دور می کردند. حذف ساپینتو در دربی فینال حذفی همچنان به نظرم باورنکردنی است. وقتی ساپینتو اخراج شد؟ این اتفاقات امسال هم تکرار می شود و می خواهند استقلال را از قله دور نگه دارند.

ملایی درباره حضورش در این تمرین گفت: خیلی خوب بود و لذت بردم، با جواد نکونام، آرمین سهرابیان و حسین حسینی صحبت کردم، سایر بازیکنان هم به سمت من آمدند و حالم را پرسیدند، جواد نکونام از من پرسید که وضعیتم چیست، از کجا آمده ام. تماشای بازی استقلال و وقتی فهمید اصفهانی هستم از من تشکر کرد و گفت دعا کنید این تیم قهرمان شود، من به آنها گفتم امیدوارم قهرمان شوید و آنها گفتند سعی می کنند من و استقلال را هوادار کنند. خوشحال. .

رسول مولایی درباره شرایط سختی که می گذرد گفت: وضع مالی خوبی ندارم و سفر می کنم تا بتوانم خانواده و اجاره خانه ام را بپردازم، زندگی سخت است، همه می خواهند راحت و آسوده باشند، اما هدف من دیده شدن یا معروف شدن نبود، هدفم فقط این بود که حمایت از استقلال

وی در پاسخ به اینکه آیا مورد حمایت قرار گرفته است یا خیر، گفت: هیچ اقدامی از سوی باشگاه صورت نگرفته است اما چند نفر با من تماس گرفته اند که نمی توانم توضیح زیادی در مورد آنها بدهم.

وی در پایان سخنان خود اعلام کرد: در جریان بازی های استقلال همسر و فرزندم بازی را تماشا می کنند و برای پیروزی استقلال دعا می کنند. هر بار که استقلال بازی را می بازد من 3.4 روز احساس ناراحتی و ناراحتی می کنم و همه بازی های استقلال را دنبال می کنند و می خواهند هر بار که استقلال می برد خوشحال باشم. چند روزی است که خوشحالم و روزهایم به خوبی می گذرد.

مجله اخبار فوتبال داخلی