آرتتا پیش از دیدار با بورنموث “سردرد خوبی” دارد

صبح.

ما امروز در اوایل بازی هستیم و در ساعت 12:30 در خانه به مصاف بورنموث می‌رویم. میکل آرتتا در کنفرانس مطبوعاتی دیروز خود فاش کرد که تیم وضعیت سلامتی خوبی دارد و او را در هنگام انتخاب خود برای این بازی “سردرد خوبی” ایجاد می کند.

سوال بزرگ این است که آیا Jurrien Timber آماده است تا به جمع بازگردد یا خیر. او که بیشتر فصل را پس از مصدومیت ACL در روز افتتاحیه به دور از میادین گذراند، چند بار برای زیر 21 سال حضور داشت و وقتی از او پرسیده شد که آیا – تنها با سه بازی تا پایان – می تواند ریتم را پیدا کند. برای بازی های با ریسک بالا لازم است، مدیر پاسخ داد:

تا زمانی که او را در آنجا پرتاب نکنیم، این را نمی دانیم. مشکل است زیرا تنها سه بازی باقی مانده است. یعنی هشت ماه فوتبال، او فقط 150 دقیقه با زیر 21 سال فوتبال بازی کرده است.

این سوالی است که فقط باید با پرتاب او به زمین حل شود و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد، و ما باید سعی کنیم این تصمیم را در مورد زمان قطعی کنیم.

آیا عبارتی کمتر از میکل آرتتا وجود دارد که «او را به زمین پرتاب کنید و ببینید چه اتفاقی می‌افتد»؟ او در آماده سازی خود دقیق است، به طوری که به نظر نمی رسد این کار را انجام دهد. هر چند این یک سوال منصفانه است – کیفیت و پاهای تازه چوب ممکن است مفید باشد، اما برای بازیکنی که مدت طولانی بیرون است و نیاز به زمان برای بالا بردن سرعت دارد، غیرعادی نیست. بدون هیچ حاشیه برای خطا، حتی از روی نیمکت، آرتتا باید به آن توجه جدی کند.

یارانه های آخر هفته گذشته برای دربی عبارت بودند از: رامسدیل، کیویور، زینچنکو، جورجینیو، اسمیت رو، ویرا، مارتینلی، ژسوس، نکتیا.

کدام را ترک می کنید؟ در پادکست پیش‌نمایش ما، لوئیس پیشنهاد کرد که ادی محتمل‌ترین نامزد است، و با بازیکنانی مانند عیسی، تروسارد، هاورتز و مارتینلی که همگی قادر به انجام کار در سه تیم جلو هستند، منطقی است. شاید یکی از ویرا یا اسمیت رو، اما ممکن است به پوشش خط میانی نیاز داشته باشید، بنابراین رسیدگی به آنها دشوارتر است. اجازه بدید ببینم.

در مورد تیم امروز، ممکن است شاهد یک یا دو تغییر باشیم. بورنموث در خانه کمی احساس زینچنکو دارد، اما او به راحتی می تواند به تومیاسو بچسبد. جورجینیو یا پارتی؟ تروسارد یا مارتینلی؟ بقیه اساسا خودش را انتخاب می کند. چیزی که فکر می کنم آرتتا باید کمی به آن توجه کند این است که چگونه در نیمه اول بازی مقابل چلسی و اسپرز، ما بسیار آسیب پذیرتر از حد معمول بودیم. این می تواند به سادگی به پویایی بازی های دربی مربوط شود، که انرژی آشفته خود را دارند، اما من مطمئن هستم که او مایل است تیمش حریف را خفه کند، همانطور که چندین بار در طول این فصل شاهد آن بوده ایم.

همچنین شانسی برای گرفتن بازی امروز وجود ندارد. حتی اگر آرسنال روی کاغذ مورد علاقه باشد، ابتدا باید این کار را در زمین انجام دهیم. آرتتا در پاسخ به سوالی درباره حریف امروز در کنفرانس مطبوعاتی خود و پیروزی دیوانه کننده/حماسی فصل گذشته، گفت:

من برای فردا بازی متفاوتی در سر دارم، اما فردا باید واقعا خوب عمل کنیم و بهترین باشیم. اگر این کار را انجام دهیم، شانس بسیار خوبی برای بردن بازی خواهیم داشت. آنها (بازیکنان) می دانند چه چیزی در خطر است.

فرم بورنموث در چند ماه گذشته نیز چیز ساده ای نیست. از اکتبر، تنها آرسنال، من سیتی، لیورپول و ویا امتیازهای بیشتری در لیگ برتر کسب کرده‌اند و آنها واقعاً زیر نظر آندونی ایراولا زندگی می‌کنند – مانند ژابی آلونسو، دیگر هموطن باسکی آرتتا. آنها بازیکنان خوبی دارند که می توانند برای شما مشکل ایجاد کنند، و شکی نیست که ما باید به نحوه انجام این کار دقت کنیم. آنها در میانه جدول امن هستند، فشار امروز روی آنها صفر است، بنابراین آنها می توانند بیایند و بروند – این کاری است که من فکر می کنم آنها انجام خواهند داد.

بنابراین، این به ما بستگی دارد که بر آن تسلط داشته باشیم، به اوج برسیم و آنچه را که برای گرفتن سه امتیاز نیاز داریم تولید کنیم. با توجه به اینکه من سیتی بعدا بازی می کند، باید روی آنها فشار بیاوریم و ببینیم چه اتفاقی می افتد. بعید است که آنها در خانه امتیازات را به تیمی از وولوز واگذار کنند که سرمربی آن امروز به راحتی محرومیت خطی را برای آنها سپری می کند، اما تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که بازی خود را ببریم و ببینیم چه اتفاقی می افتد.

مثل همیشه، می‌توانید بعداً برای پوشش زنده وبلاگ به ما بپیوندید و همه مطالب پس از بازی را در اخبار آرسبلاگ نیز خواهید یافت.

درست است، فعلا همین است. برای بعد، بیا بر شما قرمزها!

https://arseblog.com/2024/05/arteta-has-a-good-headache-ahead-of-bournemouth-clash/ منبع: