آرن اسلات به زمان اعلام سرمربی جدید لیورپول اشاره می کند – لیورپول اف سی

آرن اسلات هنوز به عنوان سرمربی جدید لیورپول تایید نشده است، اما سرمربی فاینورد اشاره بزرگی به زمان اعلام رسمی اعلام کرده است.

اگرچه این توافق توسط هیچ یک از باشگاه ها علنی نشده است، اما به طور گسترده گزارش شده است که همه چیز آماده است تا اسلات جانشین کلوپ در آنفیلد شود.

او این کار را به‌عنوان سرمربی انجام خواهد داد تا مدیر، با ساختار جدیدی در لیورپول که مسئولیت بیشتری برای ریچارد هیوز مدیر ورزشی دارد.

اسلات وقتی از او پرسیده شد، گفت: “من علاقه ای به این ندارم که شما مرا چه می نامید: می توانید مرا آرنه، سرمربی یا سرمربی خطاب کنید.”

تا زمانی که بتوانم کاری را که دوست دارم انجام دهم اهمیتی نمی‌دهم، آن هم بودن در کنار بازیکنان در زمین، کار کردن با آنها و حضور در بازی‌ها که خاص‌ترین چیز است.»

اسلات هنوز سه بازی برای هدایت فاینورد باقی مانده است و روز جمعه پیش نمایش دیدار تیم سابق خود PEC Zwolle در Eredivisie را داشت.

کنفرانس مطبوعاتی او مملو از سوالاتی در مورد انتقال قریب الوقوع به لیورپول بود و اسلات پیشنهاد می کرد که تنها زمانی که کمپین به پایان برسد “واقعا رسمی” می شود.

او به خبرنگاران گفت: «فقط فکر می کنم مناسب است که در پایان فصل به همه این سؤالات پاسخ دهیم. آگهی.

چون من اینجا هنوز درگیر فاینورد هستم و لیورپول نیز همچنان مشغول فصل خود است.

اسلات در پاسخ به این سوال که آیا هنوز می توان به او تبریک گفت، پاسخ داد: “شما همیشه می توانید به من تبریک بگویید، اما بهترین کار این است که در پایان فصل که واقعا رسمی است این کار را انجام دهید.”

2WXH5AW روتردام، هلند.  31 مارس 2024. روتردام - آرنه اسلات، مربی فاینورد، در جریان بازی اردیویژه بین فاینورد و اف سی اوترخت در ورزشگاه Feijenoord De Kuip در 31 مارس 2024 در روتردام، هلند.  اعتبار: تصاویر جعبه به جعبه / اخبار زنده الامی

اسلات به شوخی گفت که اگر روزنامه نگاران در مورد لیورپول سؤال کنند، به یک کنفرانس مطبوعاتی “ناخوشایند” تبدیل می شود، اما او اعتراف کرد که “اطمینان دارد” که معامله تکمیل می شود.

این بازیکن 45 ساله گفت: “هنوز هیچ چیز رسمی وجود ندارد و من اینجا با یک نشان فاینورد روی سینه ام نشسته ام، بنابراین قصد این است که درباره فاینورد باشد، اما فکر می کنم به هر حال تلاش خواهید کرد.”

من هنوز اطمینان دارم که همه چیز خوب پیش خواهد رفت، اما واقعاً نمی توانم پاسخ بیشتری بدهم.»

ادعا شده بود که در ابتدای این هفته اطلاعیه ای اعلام خواهد شد، اما ثابت شد که دروغ است زیرا هر دو باشگاه در مورد این موضوع سکوت کرده اند.

مانند لیورپول، فاینورد آخرین بازی کمپین خود را در 19 مه برگزار می کند، زمانی که آنها میزبان اکسلسیور در بعد از ظهری هستند که هزاران هوادار از حضور در آن محروم خواهند شد.

این احتمال وجود دارد که تایید شود زمانی که این عنوان به طور رسمی متعلق به PSV آیندهوون باشد، تنها به یک امتیاز دیگر نیاز است و اسپارتا روتردام بازدیدکنندگان خود را در روز یکشنبه داشته باشد.

اما این احتمال وجود دارد که همانطور که اسلات توضیح داد، فاینورد و لیورپول هر دو تا پایان فصل منتظر بمانند، به خصوص که یورگن کلوپ برای خروج احساسی در 19 می آماده می شود.

اسلات احتمالا در پایان فصل به عنوان سرمربی جدید لیورپول معرفی خواهد شد.

https://www.thisisanfield.com/2024/05/arne-slot-hints-when-new-liverpool-manager-announcement-will-take-place/ منبع: