آسیایی: فجر هفت فینال پیش رو دارد

سرآسیایی درباره آلومینیوم گفت: آنها در شرایط جدید هستند و کادر فنی بسیار خوبی دارند و این انتخاب را به مجموعه خوب اراک تبریک می گویم. دوست خوبم آقای سید مهدی رحمتی آنجا هستند و کادرشان بار فنی بسیار بالایی دارند و بار تجربی و فوتبالی بسیار بالایی دارند. خودمان را برای این دیدار آماده می کنیم و با یک آنالیز تقریبا کامل به مصاف تیم خوبی از آلومینیوم می رویم و این دیدار را در زمین بسیار باکیفیت ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار می کنیم. باید از سران این گروه، شورای فوتبال و شورای آموزش استان خراسان تشکر کنم. نیروی انتظامی نیز با وجود مشکلات عدیده در شهر و جو آتشین، در جوار حرم علی بن موسی الرضا(ع) به آماده سازی شرایط مسابقه کمک کرد.

وی ادامه داد: بازیکنان با انگیزه و بسیار خوبی داریم که شرایط را کاملا درک می کنند، جا دارد از باشگاه فجر سپاسی و مدیران ارشد این باشگاه آقایان فلاح و سردار بوعلی تشکر کنم، سردار بوعلی با وجود مشکلات، لطف کرد و شرایط را برای این اردوی خوب برای ما فراهم کرد.ما این اردو را به خوبی سپری کردیم و تمرینات و آنالیز فنی بسیار خوبی داشتیم تا شرایط بازیکنان را هم به صورت فردی و هم تیمی بهتر کنیم و برای یک بازی بسیار مهم و سخت آماده شدیم. بازی مقابل تیم بسیار خوب آلومینیوم اراک.

سرآسیایی در خصوص شرایط روزهای پایانی دهه فجر گفت: از روزی که افتخار کار در مجموعه خوب دهه فجر شهید سپاسی را داشتم به دلیل شرایط محوطه یادمان پس از مدتی مجبور به ترک این شهر شدیم. چند جلسه تمرینی رفتم و به تهران رفتم و اردوی خیلی خوبی داشتم.» اونجا داشتیم سه روز در تهران بودیم و بازی خوبی با تیم گل گهر انجام دادیم. جا دارد از باشگاه گل گهر و مدیرعامل باشگاه آقایان اسفندیارپور و قلعه نویی که در بحث انتقال و شرایط پیش آمده در اردو بسیار لطف کردند و از همه اقوام که کمک کردند تشکر کنم. بازی خیلی خوبی بود و ما بعد از این بازی شناخت نسبی پیدا کردیم. سپس تهران را ترک کردیم و چون در تهران از نظر زمینی مشکل داشتیم به مشهد مقدس آمدیم و اردوی خود را در مشهد پیگیری کردیم و تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم.

مجتبی سرآسیایی می گوید در روزهای اخیر اردوی خوبی داشته اند و با توجه به شرایط فجر در جدول بازی های آینده، آن را فینال می دانند.


سرویس خبر شماره: 1817745 |
13 فروردين 1401 ساعت 21:13 |
872 |

0نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مجتبی سرآسیایی، سرمربی جدید تیم فجر در مراسم افتتاحیه همایش تدارکاتی با آلومینیوم گفت: در ابتدا سال جدید را به همه هموطنان عزیز تبریک می گویم و برایشان آرزوی شادی و موفقیت دارم. سالی پر از خیر و برکت ارزانم پر از خوبی ها و عاری از بیماری هستم و امیدوارم به شرایطی برسیم که مردم این کشور در رفاه نسبی باشند و روزهای بد را خیلی سریع پشت سر بگذاریم. فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه رحمت الهی است و این ماه رحمت و برکت را درک کنیم و مشمول رحمت و مغفرت الهی باشیم.

سرمربی تیم فجر در پایان گفت: خدا را شکر بچه های ما شرایطی که پیش رو داریم را درک کردند و هفت فینال در پیش داریم. به هر کدام از آنها درباره یک تورنمنت با هشت تیم شرکت کننده گفتیم و هفت بازی بسیار مهم داریم که برای هر بازی آماده می کنیم. بازیکنان و باشگاه شرایط را کاملا درک کرده اند و تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته ایم و آنالیز بسیار خوبی از تیم اراکی داریم. بعد از 10 روز تلاش همه چیز را می دهیم تا فردا 90 دقیقه دیگر پرچم تیم خوب فجر مزین به نام شهید عبدالمجید سپاسی را در دست بگیریم تا بتوانیم این تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم. .



مجله اخبار فوتبال داخلی