دومین پیروزی سردار در سال جدید; این بار با لورکوزن!

لورکوزن پس از 3 شکست متوالی هفته گذشته با دو گل از سد وولفسبورگ گذشت و امروز توانست هرتا را 2-1 شکست دهد و عملکرد خوبی داشته باشد. لوکاس آلاریو (34) و کریم بلعربی (40) در روز تست نیمکت نشینی گل های میزبان را به ثمر رساندند. دو دقیقه بعد از گل دوم لورکوزن، دریدا برای هرتا گلزنی کرد تا نیمه اول 2-1 به پایان برسد.

سردار آزمون در دقیقه 65 به جای زدن گل دوم تیمش وارد زمین شد. نه تنها او، بلکه هیچ یک از بازیکنان حاضر در زمین در نیمه دوم بازی موفق به گلزنی نشدند تا بازی با نتیجه 2-1 به پایان برسد و بایرلورکوزن با 51 امتیاز برای دومین بار متوالی پیروز شود. این تیم پس از بایرن و دورتموند در رده سوم بوندسلیگا قرار دارد. لایپزیگ و فرایبورگ نزدیک ترین تعقیب کنندگان لورکوزن هستند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بایرلورکوزن امشب در یکی از دیدارهای هفته بیست و هشتم بوندس لیگا به مصاف هرتابرلین رفت. این بازی از ساعت 18 در بای آرنا آغاز شد و با برتری 2-0 میزبان به پایان رسید.

سردار آزمون ستاره هجومی تیم ملی ایران که با گلزنی مقابل لبنان طلسم سال 2022 را شکست و در نهایت پاهای خود را به دروازه باز کرد، بلافاصله پس از پایان بازی راهی آلمان شد تا برای بازی امروز آماده شود. سرمربی لورکوزن با توجه به اینکه مهاجم ایرانی اش دو بازی داخلی با مسافت های کوتاه و دو پرواز طولانی انجام داده بود ترجیح داد در نیمه دوم بازی مقابل هرتا از او استفاده کند. سردار در 25 دقیقه حضورش در زمین نتوانست مانند بازی مقابل لبنان گلزنی کند اما با پیروزی 2-1 دومین پیروزی او در سال 1401 پس از پیروزی هفته گذشته مقابل این حریف به دست آمد.



مجله اخبار فوتبال داخلی
سرویس خبر شماره: 1817744 |
13 تیر 1401 21:07 |
30,066 امتیاز خبر|

2نظرات

لورکوزن در حالی که ستاره ایرانی را به مدت 25 دقیقه در ترکیب نگه داشته بود، از سد هرتابرلین گذشت و مقام سوم خود را تثبیت کرد.