آغاز دوران پس از قلعه با درخشش دو نسل (عکس)


سرویس خبر شماره: 1898468
آوریل 12, 1402 در 00:08
872

0نقطه نظر

حلقه شادی گلزنان سوپرگل های هفته 24;

1837487
پس از گذشت نزدیک به سه سال از حضور امیر قلعه نویی در قائم شهر، آغاز دوران جدیدی برای گل گهر بود. جایی که هواداران تیم فوتبال نساجی مازندران تمام تلاش خود را کردند تا تیم محبوب خود را از بحران خارج کنند، اما با وجود اینکه در دقایق پایانی فاصله را به حداقل رساندند و امیدوار به کسب امتیاز بودند، نتوانستند با افکار سرپرست جدید مخالفت کنند. سرمربی گل غار و ستاره های این تیم سوپرگل هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر به کار خود پایان داد.
ابتدا محمدرضا حسینی بود که با یک شوت مهار نشدنی توانست با یک ضربه فنی و چشم نواز از پشت محوطه جریمه دروازه علیرضا حقیقی را باز کند سپس در فاصله 10 دقیقه مانده به پایان بازی این بار محمد خدابنده با ضربه ای مهار نشدنی و شوت دیدنی سنگربان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2014 برای دومین بار افتتاح شد تا بازیکنان دو نسل فوتبال ایران در اولین پیروزی در آغاز دوران پسااستعمار شرکت کنند. بازیکنانی که یکی در ابتدای فصل و دیگری در نیم فصل به صورت مستقیم توسط امیر قلعه نویی جذب شدند.
عکس های ابوالفضل امیرزاده

1837485



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امیر قلعه نویی با قبول پیشنهاد سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در آخرین روزهای سال 1401 مجبور به ترک سیرجان شد و سران گلگهر تصمیم گرفتند دستیار اول او سعید الهاوی را به عنوان سرمربی انتخاب کنند. . .
این انتخاب شاید در نگاه اول غیرمنتظره باشد اما با توجه به شناخت الهاوی از تفکرات قلانوی و تیم فوتبال گل گهر و همچنین انگیزه های خودش به عنوان مربی نسل جوان، بهترین تصمیم ممکن در فضا به نظر می رسد. از 7 هفته تا پایان لیگ بیست و دوم.

محمدرضا حسینی و محمد خدابندلو، دو دروازه بان دو نسل مختلف، اولین بازی دوران پس از قلعه نویی را لذت بخش کردند.

آغاز دوران پس از قلعه با درخشش دو نسل (عکس)