واکنش سرمربی پرسپولیس به شعار هواداران/ اکثر تیم های لیگ برتری به دنبال من هستند

حمید مطهری در نشست خبری پس از باخت خانگی نساجی مقابل گلگهار سیرجان گفت: با خداداد افشاریان صحبت می کنم. نساجی از نظر هوادار و تاریخ جزو پنج تیم برتر ایران است. متاسفم برای افشاریان که برای من قضاوتی می گذارد که اصلاً ندیده ام. اساسنامه هیئت منصفه را دیدید. کمک داور ابتدا پرچم را برای نشان دادن آفساید بالا می برد و سپس آن را پایین می آورد. آیا منسوجات آزمایشگاهی است؟!

وی در ادامه انتقادات خود از رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: آقای افشاریان! من با قاضی شما کاری ندارم و دارم با شما صحبت می کنم! شما همیشه این داوران را به ما بسپارید. آیا داوری که باز هم گروهی کم تجربه و خام را برای نساجی انتخاب می کند تیم ما کمی تضعیف شده است؟ به نظر من ایار (داور) و تیمش کیفیت خود را نشان دادند. این اتفاق چندین بار تکرار شده و هیچکس جز افشاریان مقصر نیست.

مطهری با بیان اینکه بازیکنان نساجی با تمام توان جنگیدند، گفت: خسته نباشید به آنها می گویم کار بزرگی کردند. ما دو گل عالی دریافت کردیم که غیرقابل توقف بود و این شانس من است! نگران نباشید به همه بچه ها می گویم خوب بازی کردند. گفتم استراتژی ما باید دویدن و مبارزه باشد. بازی رفت را بردیم و بازی برگشت گل شد.

سرمربی نساجی گفت: من از اکثر مربیانی که نام می برید باتجربه تر هستم، با این حال هنوز به عنوان سرمربی کار نکرده ام. شما نباید از آن موضوع بسازید. پپ گواردیولا نیز یک بار از تیم دوم بارسلونا آمد. کسی به او گفته که تجربه ای داری یا نه؟ در اروپا شایسته سالاری است و در ایران هم باید همین اتفاق بیفتد. شما می خواهید مربیانی را به چالش بکشید که می خواهند سالم کار کنند و ایده هایی دارند. مشکل ما نیست



سرویس داخلی اخبار فوتبال

وی در خصوص عملکرد ضعیف نساجی پس از دیدار با پرسپولیس در هفته پانزدهم، گفت: از نظر نتیجه با شما موافقم و مثل نیم فصل اول نتیجه نگرفتیم اما از نظر فرم بازی نه. ما فرم بازی خوبی داریم و چندین بار گفته ام که به کار تیمی اعتقاد دارم. ببینید چند تا از تاثیرگذارترین بازیکنان من در این بازی حضور نداشتند. هر چند بچه ها عالی بودند. در نیم فصل دوم چهار تساوی و پنج شکست داشتیم که قابل قبول نیست و متاسفم اما فوتبال چنین چالش هایی دارد.

نساجی سرمربی تیم فوتبال با بیان اینکه تیم ها در فوتبال با این مسائل مواجه هستند خاطرنشان کرد: این موضوع نباید ما را ناامید کند و باید کار خود را با قوت انجام دهیم. نساجی در چند سال گذشته نگران سقوط بود اما در نیم فصل اول نتیجه گرفتیم و چنین دغدغه ای نداریم. ما باید در جمع بندی بهتر عمل کنیم و این وظیفه من است.

وی در پاسخ به خبرنگاری که گفته بود مطهری باید از یک مربی باتجربه در کنار خود استفاده کند، تصریح کرد: نظر شما محترم است و من ناگزیر هستم که به آن پاسخ بدهم، اما معلوم است چه کسی اینجا کار می کند. من با شما مخالفم و اگر تجلیل از خود نیست باید بگویم خیلی از تیم های لیگ برتری به دنبال حضور من در آن تیم ها هستند. آیا به دنبال یک دستیار برای من هستید؟

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: آیا جرات دارد این داوران را برای تیم های بزرگ ترک کند؟ متاسفم برای افشاران. اعضای تیم گل گهر نیز از این تصمیم ناراضی هستند و چنین دیداری برای این داور سنگین است. من 30 سال است که در فوتبال هستم و عیار را ندیده ام! ما شاهد بازی تاکتیکی و پویا بودیم و بازیکنانم هم مثل خودشان سخت کار کردند. گل گهر یک تیم کامل است و واقعا خوب بازی می کند.

مطهری درباره شعارهای هواداران نساجی علیه او گفت: آنها عزیزان ما هستند و هر چه بگویند ما جلوی چشممان هستیم.