آفرین به سرمربی بایرن، درسش را خوب یاد گرفت!


سرویس خبر شماره: 2018646
13 مه 1403 در 1:40 ب.ظ.
2.7 هزار |

2نقطه نظر

هوش مکس ابرل

با رد بایرن توسط رالف رانگنیک، زمانی که همه فکر می کردند او مربی بعدی بایرن است، مشخص شد که چرا مکس ابرل هرگز در مصاحبه هایش از او نام نمی برد.

آفرین به سرمربی بایرن، درسش را خوب یاد گرفت!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رالف رانگنیک مربی اف سی بایرن نخواهد بود و این مربی 65 ساله ترجیح می دهد در تیم ملی اتریش بماند.
رالف رانگنیک همچنان سرمربی تیم ملی اتریش است و این برای بایرن خبر تلخی است زیرا زمان برای یافتن مربی جدید در حال سپری شدن است. تنها زمانی که یک مربی جدید انتخاب شود، می توان تغییرات درون تیم را واقعاً آغاز کرد.

ممکن است این یک سیلی برای بایرن به نظر برسد و بله، طبق منابع موثق، بایرن نزدیک به توافق با رانگنیک بود. جزئیات هنوز باید نهایی شود، اما Rangnik در نهایت این پیشنهاد را رد کرد.

2017234

اما حداقل این بار نظرات مکس ابرل هوشمندانه بود. رد پیشنهاد رانگنیک مواضع عمومی محتاطانه ابرل را تایید می کند. او آینده نگری داشت که هرگز از نام آن مربی در مصاحبه هایش علنی استفاده نکند. ایبرل احتمالا از بی ثباتی و عدم اطمینان این مربی آگاه بود.

بله، ایبرل هرگز نام رنگنیک را به میان نیاورد و در همان ابتدا اعلام کرد که جستجو برای مربی جدید می تواند تا پایان ماه می ادامه داشته باشد.

معلوم می شود مدیر ورزشی بایرن باتجربه و باهوش است و تا زمانی که جوهر قرارداد خشک نشود نباید شادی کند.

مجله اخبار فوتبال خارجی