کنایه پستکوغلو در آرسنال: ما اینطور بازی نمی کنیم


سرویس خبر شماره: 2018645
13 مه 1403 در 1:39 ب.ظ.
3.1 هزار |

1نقطه نظر

آنگه پستکوگلو، سرمربی تاتنهام تایید کرد که نمی خواهد بازیکنانش در دربی شمال لندن مانند بن وایت رفتار کنند.

طعنه پستکوغلو در آرسنال: ما اینطور بازی نمی کنیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بن وایت در جریان دیدار مقابل تاتنهام وظیفه داشت حواس گیرمو ویکاریو، دروازه بان تاتنهام را پرت کند و سعی کند این بازیکن را فراموش کند که توپ را به موقع مهار کند.

مدافع آرسنال در نیمه اول این ترفند را در هر دو کرنر تیمش انجام داد و هر کدام به گل تبدیل شد. قبل از اولین کرنر، سفید یکی از دستکش های ویکاریو را گرفت و دروازه بان را ناراحت کرد. جالب اینجاست که هیچ یک از کارهای او باعث نشد داور مایکل اولیور او را سوت بزند.

تاتنهام در این فصل مشکلات جدی در ضربات ایستگاهی داشته و 14 گل از ضربات ایستگاهی دریافت کرده است. آنها در 9 بازی اخیر 6 گل از کرنر دریافت کرده اند.

پوسکوگلو در آستانه بازی با چلسی در پاسخ به این سوال که آیا این حرکت ها یک حیله است یا بزدلانه تلقی می شود؟ “این یک استراتژی است. می توانید به آن برچسب بزنید، اما یک استراتژی است. من قضاوت نمی کنم. من نگران این چیزها نیستم. من فقط سعی می کنم روی ساخت تیم هایی تمرکز کنم که برنده شوند. اگر اینطور نشد، سپس چیز دیگری خواهد شد.

2017420

برایم مهم نیست که وایات بخواهد دستکش را باز کند، زیر بغلش را قلقلک دهد یا هر چیز دیگری. سعی می کنم روی این چیزها تمرکز نکنم. اگر قرار بود دوباره چنین اتفاقی بیفتد، ویکاریو چه باید بکند؟ او را بزنم و ناک اوت کنم؟ یا اینکه بگویید: “لطفاً به من دست نزنید؟” یا “چیکار میکنی؟” جدی می گویی، ما در حیاط مدرسه نیستیم! راستش را بخواهید، اگر می دیدم یکی از بازیکنانم این کار را می کند، می گفتم: “رفیق، جدی می گویی؟ توپ را بگیر و فوتبال بازی کن.”

حرکات ویکاریو در آخرین دقیقه وقت های تلف شده روی کرنر تاتنهام عجیب بود. او از دروازه بیرون آمد و در کنار دیوید رایا دروازه بان آرسنال ایستاد تا حواس او را پرت کند.

پستکوگلو تایید کرد که نمی‌دانست خطا روی دروازه‌بان چه چیزی به حساب می‌آید و فاش کرد که تاتنهام برای روشن‌تر شدن موضوع با داوران انگلیسی تماس گرفته است.

پستکوغلو گفت: “من بایرن مونیخ و رئال مادرید را در لیگ قهرمانان اروپا تماشا کردم و چندین بار به دروازه بان حمله کردند و بلافاصله خطا اعلام شد. این برای من عجیب است.”

مجله اخبار فوتبال داخلی