آقای غیرمنتظره هدف لیگ: همه آمار من را به اشتراک می گذارند!

این مدافع در خصوص قضاوت داور و صحنه مشکوک پنالتی که باعث اعتراض کادر فنی نساجی شد، گفت: آنچه در جریان بازی دیدیم و تصاویر پس از آن توپ کاملا با دست بازیکن پیکان برخورد کرد اما قبل از آن صحنه تقصیر بازیکن ما را گرفت در حالی که هیچ برخوردی بین بازیکن ما و بازیکن حریف رخ نداد.
توپ پس از تماس با زمین به دست بازیکن برخورد کرد، دست بازیکن کاملا باز بود اما داور این پنالتی را به نفع ما اعلام نکرد که باعث اعتراض کادر فنی تیممان شد.

این بازیکن که عنوان برترین گلزن تاریخ نساجی را در اختیار دارد در این فصل نیز در صدر جدول گلزنان قرار دارد. اول از همه سعی می کنم به وظیفه خود یعنی دفاع خوب عمل کنم، شرایط این فصل به مذاق ما خوش نیامد و در فاز دفاعی هم عملکرد خوبی نداشتیم و تعداد گل های خورده بیشتر شد. امیدوارم بتوانیم با کمک بچه ها مسائل را پوشش دهیم و با گل های کمتر لیگ را به پایان برسانیم. در مورد امتیاز خودم هم باید اضافه کنم که با تلاش همه بازیکنان انجام می شود، بازیکنانی هستند که جریمه می شوند و بازیکنانی که پاس گل می دهند در به ثمر رسیدن این گل ها کمک می کنند. امیدوارم در پایان فصل نساجی با رتبه خوبی قهرمانی را به پایان برساند.

شیری در خصوص بازگشت هواداران پرشور نساجی به ورزشگاه شهید وطنی گفت: فکر می کنم آخرین بار در بازی با مس کرمان به ورزشگاه آمدند، حدود نیم فصل از آخرین حضورشان در وطنی گذشته بود، اما فکر می کنم زمان برگزاری مسابقات مناسب نیست و تعداد هواداران در ورزشگاه کمتر از حد انتظار است. به شخصه انتظار حضور هواداران بیشتری در این دیدار را داشتم، اما از آنجایی که بازی در اواسط هفته و در زمان نامناسبی است، کمتر هوادار می تواند به شهید وطنی برسد. اما شرایط کار اکثر هواداران ما به گونه ای است که در این زمان نمی توانند به ورزشگاه بیایند. اما در هر صورت کسانی که بازی ها را از نزدیک تماشا می کنند به بهترین شکل از ما حمایت می کنند.

شیری درباره این بازی به خبرنگار ما گفت: با توجه به اینکه چند هفته نتوانستیم سه امتیاز کامل بازی ها را بگیریم، این بازی را با فشار زیادی شروع کردیم و در نیمه اول نمایش خوبی داشتیم. نیمه دوم، گل اول را زدیم. اما متاسفانه نتوانستیم برتری خود را حفظ کنیم و در نهایت این بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

او که 5 گل از 6 گل خود را از ضربات پنالتی به ثمر رساند، درباره این رکورد گفت: وقتی پنالتی های زیادی شوت می کنی قطعا چند تای آن ها را از دست می دهی، من هم در دوران فوتبالم دو سه گل را از دست دادم، پنالتی را خراب کردم. اگر فرصتی در ادامه فصل باشد، سعی می کنم به همین منوال ادامه دهم.

1799301


سرویس خبر شماره: 1869575
21 فوریه 1401 ساعت 09:30
21.9 هزار |

0نقطه نظر

امیدوارم از نظر دفاعی پایدار باشیم

کاپیتان نساجی با وجود بازی دفاعی در صدر جدول گلزنان لیگ قرار دارد.

آقای غیرمنتظره هدف لیگ: همه آمار من را به اشتراک می گذارند!

این نتیجه زمانی حاصل شد که حامد شیری کاپیتان نساجی بار دیگر از روی نقطه پنالتی برای تیمش گلزنی کرد تا با 6 گل آقای گل لیگ شود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته نوزدهم لیگ برتر در خانه به مصاف پیکان رفت و در نهایت با توقف در آن دیدار دو امتیاز ارزشمند را از دست داد.

به همین منظور با ناخدا بافندگان گفت وگویی انجام دادیم که در ادامه می خوانید؛

وی ادامه داد: هواداران برای دیدن برد تیم به ورزشگاه آمدند و به بهترین شکل از آنها حمایت کردند، ما هم سعی کردیم به تیم حریف فشار بیاوریم، موقعیت هایی هم ایجاد کردیم اما از آنها استفاده نکردیم و نشدیم. نتیجه دلخواه را بدست آورید

وی درباره بازی این هفته تیمش مقابل مس کرمان اضافه کرد: مس فصل گذشته در لیگ یک بود اما در مرحله نیمه نهایی جام حذفی با هم بازی کردیم. مس تیم خوبی است و بازی سختی در پیش داریم. آنها در منطقه خطر سقوط به لیگ 1 هستند و به همین دلیل دور از ذهن نیست که با انگیزه و فشار مقابل ما بازی کنند. اما تمام تلاشمان را می کنیم تا در این بازی پیروز شویم.



مجله اخبار فوتبال داخلی