کمالوند: به عبدی گفتم اجازه بده از خیبر بروم

سرمربی خیبر اضافه کرد: دکتر عبدی در این سه سال بیش از 100 میلیارد هزینه کرده است اما نمی توان با او همکاری کرد و به نظر من از این رویکرد دلسرد می شود و قطعا منصرف می شود تیم را به زودی یا اگر او می خواهد به فوتبال ادامه دهد تیم را به شهر دیگری منتقل کند دوشنبه گریه کردیم چطور در باتلاق فوتبال بازی کنیم از طرفی هواداران هم از موضوع خبر ندارند و می خواهند خیبر در خرم آباد بازی کند اما زمین شرایط برگزاری مسابقه را ندارد ما مرکز استان هستیم اما امکانات ورزشی شهر کوچکی مثل بابک ده برابر ما بزرگتر است؟چهار بازی اول نیم فصل دوم مقابل حریفان بود. ما سه بازی خارج از خانه انجام دادیم و به لطف خدا بهترین نتایج را کسب کردیم اما مدام به شهرهای مختلف رفتیم. آنها ایران یک ماه است که همه بچه ها از این وضعیت خسته شده اند.

وی ادامه داد: به استاندار و امام جمعه رفتیم و گفتیم خیبر با این شرایط بالا نمی رود، من با چند تیم مختلف به لیگ دسته اول صعود کردم و به خوبی می دانم که برای موفقیت هر استانی باید بسیج شود. انجام شود، در غیر این صورت امکان پذیر نیست. آنها جلسات متعددی با مدیرعامل و مالک باشگاه برای تعیین تکلیف ورزشگاه با آقایان مسئول داشتند اما هیچ اقدامی صورت نگرفت و فقط قول هایی داده شد.

سرمربی خیبر خرم آباد می گوید اراده ای برای ارتقای تیم در این استان وجود ندارد

کمالوند: به عبدی گفتم اجازه بده از خیبر بروم

کمالوند در پایان یادآور شد: تا الان هر کاری از دستم بربیاید انجام داده ام و دیگر تنشی ندارم. به دکتر عبدی گفتم اجازه بدهید بروم اما به دلیل دوستی عمیقی که با ایشان دارم نمی توانم برخلاف میل ایشان تصمیمی بگیرم اما واقعاً نمی دانم چه کنم؟ زمین مناسبی برای بازی داریم اما حداقل محروم هستیم با این همه مشکلات حتی اگر موفق به صعود شویم به هیچ وجه اجازه اقامت نمی دهند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی ادامه داد: در فصل جاری علیرغم اینکه سقف قراردادها را پایین آورده ایم اما خدا را شکر تا اینجا آمار بسیار خوبی داشته ایم. ما کمترین گل را به ثمر رسانده ایم و فقط یک شکست خورده ایم، اما تعجب می کنم که چرا خیبر باید به لیگ برتر برود؟ اجازه می دهند در این کشور میزبانی کنیم؟ این کشور مایه ننگ است. ما مقابل شهربابک بازی کردیم که شهر بسیار کوچکی است اما آنها دو استادیوم مدرن دارند که با استانداردهای امروزی فوتبال دنیا ساخته شده اند و با بارندگی تبدیل به استخر می شوند. هر بار که صحبت می کنم انگار دارم با دیوار صحبت می کنم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فراز کمالوند از شرایط پذیرایی این تیم در ورزشگاه تختی به شدت ناراحت است. وی به خبرنگار ما گفت: در خرم آباد با مشکل بزرگی مواجه هستیم و بیش از نیم قرن از ساخت و ساز می گذرد. ورزشگاه تختی و هیچ اتفاق مثبتی در 50 سال رخ نداده است و تنها با یک بارندگی، زمین به باتلاق تبدیل می شود. برای مهم ترین بازی فصل خود مقابل سایپا باید به کاشان می رفتیم. این هفته هم همین مشکل را داریم، در بازی با تیم آستارا در باتلاق بازی کردیم و حتی نتوانستیم نیمی از فوتبالمان را بازی کنیم. فکر می کنم هیچ علاقه ای برای صعود تیم وجود ندارد. در شش ماه گذشته شاهد بودم که مدیرکل ورزش استان، آقای آرش قیازیان، یک بار علیرغم تماس های مکرر و جلساتی که باشگاه با ایشان داشت، گفتیم یا ورزشگاه را به صورت اصولی و استاندارد درست کنید یا آن را به عهده شهرداری بگذارید. باشگاه، هیچ کدام از اینها، آنها کار را انجام نداده اند و اراده ای برای آن کار وجود ندارد. من فقط و فقط به خاطر دکتر عبدی مالک باشگاه در خیبر ماندم وگرنه با این شرایط انگیزه ای برای کار ندارم.


سرویس خبر شماره: 1869574
21 فوریه 1401 ساعت 09:24
2 امتیاز خبر

0نقطه نظر

هیچ علاقه ای به ارتقای تیم در استان ها وجود ندارد