آقای لیگ فوتبال ایران با تجربه از لوانته تا فولاد


سرویس خبر شماره: 1971991
20 اکتبر 1402 ساعت 04:46
268

0نقطه نظر

ایناسیو و فیفادی ها: نوسازی به سبک خمس

فولاد خوزستان پس از چهار مسابقه در نهایت با سرمربی جدید خود موفق به پیروزی شد.

آقای لیگ فوتبال ایران با تجربه از لوانته تا فولاد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فولادی ها در چهار دیدار گذشته تنها یک گل به ثمر رسانده و یازده گل دریافت کرده اند. در دو دیدار با ملوان و پرسپولیس کمترین امید را به گلزنی داشتند و در دیدار مقابل سرخ پوشان پایتخت اصلا شوتی به چارچوب نفرستادند.

بالاخره اتفاقی که دل هواداران فولاد بود افتاد و خوان ایناسیو به عنوان مربی خارجی مدیریت فولاد را برعهده گرفت. به لطف حضور سرمربی اسپانیایی این تیم جان تازه ای گرفت و به لطف شوک مثبت ایناسیو توانست نور امید را در دل هواداران نگه دارد.

شاگردان ایناسیو در دیدار مقابل هواداران که به اولین پیروزی خود در لیگ بیست و سوم دست یافتند، از هر نظر سرحالتر و بهتر بودند و کاملا شایسته پیروزی مقابل هواداران بودند. تیم ایگناسیو بالاترین میزان انتظار گلزنی را در پنج بازی اخیر به ثبت رسانده است. همچنین فولاد و تراکتورسازی به ترتیب بیشترین میزان امید به گل را در هفته هفتم داشتند.

از این آمار و ارقام متوجه می شویم که شیوه کار پاکو خمس و ایناسیو بسیار شبیه به هم است و جالب است بدانید اولین بازی پاکو خمس در تراکتور با پیروزی تی تی همراه بود و همین اتفاق برای سرمربی فولاد نیز رخ داد. !

1938837

همانطور که می بینیم سرمربی فولاد قصد دارد این تیم را متحول کند و تعطیلات روز فیفا بهترین فرصت برای ایناسیو است تا افکار و ایده های خود را به بهترین شکل ممکن به بازیکنان تزریق کند.

پیروزی فولاد در اکباتان بار فشار روانی را از دوش بازیکنان این تیم بردارد. این برد در کنار دیگر اخبار فوتبال کشورمان از دست رفت و کمتر به آن پرداخته شد. اما این تک پیروزی نقطه شروع ماجراجویی سرمربی اسپانیایی فوتبال خوزستان است. مردی که در الچه، لوانته و آلمریا کار کرده و بهتر از هرکسی می تواند فولاد را به اوج برگرداند.

محمد آبشک پس از بازی با هواداران در گفت و گو با خبرنگاران اعتراف کرد که سبک نکونام شبیه مارتینز است، اما البته هیچ شباهتی بین نکونام و ایناسیو وجود ندارد، جز اینکه این بازیکن باتجربه اسپانیایی تشنه موفقیت است!

معین احمدوند

مجله اخبار فوتبال داخلی