آلگری: فردا باید فرایبورگ را ببریم

آلگری در مورد غایبان تیمش گفت: “دسیلیو مطمئناً در دسترس نیست. پل پوگبا در دسترس است اما باید تا فردا صبح صبر کنیم تا حضور او به طور کامل تایید شود. الکس ساندرو نیز می تواند بازی کند.”


سرویس خبر شماره: 1894676
مارس 17, 1401 @ 5:45 بعد از ظهر
176

0نقطه نظر

ماسیمیلیانو آلگری در نشست خبری این بازی گفت: “ما با تیم چهارم بوندسلیگا (در واقع پنجم) روبرو هستیم. تیمی که در مرحله گروهی شکست نخورد. فرایبورگ تیم بسیار سازمان یافته ای است و ما مقابل این تیم مبارزه خواهیم کرد. پیروزی فردا مهم است زیرا باعث می شود در بازی دوم برای ما راحت تر است.”

ترکیب خط حمله:بازی Keeza و DeMaria؟ هنوز تصمیم نگرفتم. همچنین توجه داشته باشید که یکشنبه یک بازی بسیار مهم مقابل سمپدوریا داریم. کین قرار نیست فردا برای مسابقه استراحت کند و در هر صورت این فشرده سازی تقویم باید به بهترین شکل ممکن مدیریت شود.

ریکاوری پس از باخت به رم: برد مقابل فرایبورگ می تواند بهترین ریکاوری باشد. این فصل ما فقط مکابی را در خانه شکست داده ایم و پیروزی در بازی فردا از هر نظر مهم است.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

سرمربی یوونتوس در نشست خبری بازی مقابل فرایبورگ تاکید کرد که پیروزی از همه نظر مهم خواهد بود.

آلگری: فردا باید فرایبورگ را ببریم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یوونتوس که در آخرین بازی خود در سری آ با نتیجه یک بر صفر مغلوب رم شد، در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا به مصاف فرایبورگ می رود. بازی رفت فردا در ورزشگاه اختصاصی یوونتوس برگزار خواهد شد.

1805195