لیورپول ممکن است در میان سرمایه گذاری بالقوه به دلیل تزریق پول نقد بزرگ باشد

لیبرتی مدیا در این گزارش به عنوان یک سرمایه گذار بالقوه نام برده شده است، به طوری که شرکت مستقر در بوستون مالک تیم لیگ برتر بیسبال آتلانتا بریوز و خرید فرمول یک است.

بیشتر بخوانید: (تصویر) شایعه شده لباس خارج از خانه لیورپول برای 23/24 با رنگ‌بندی نوستالژیک ظاهر می‌شود

بیشتر بخوانید: “بسیار به من کمک کرد” – هاروی الیوت بر هم تیمی لیورپول که “در نوع خود بی نظیر است” ضربه می زند.

قسمت 73 #پادکست امپراتوری کاپ: گفتگوی نویسنده با کریس رابرتز در مورد فوتبال، سلامت روان… و موارد دیگر!

واضح است که از نظر ورود سرمایه‌گذاران هنوز روزهای اولیه است، اگرچه نظرات پاول امیدوار است که چیزی ملموس در آینده قابل پیش‌بینی تحقق یابد.

یکی از آن‌ها از خواننده‌ای به نام ناتان کوین بود که پرسید آیا سرمایه‌گذاران احتمالی به زودی سهام آنفیلد را خریداری خواهند کرد.

“در مورد طرف های ذینفع، NDA ها وجود خواهند داشت، اما پیوند Liberty Media، در حالی که به طور خاص به من گفته نشده است، بسیار منطقی است. شریکی که بودجه و تخصص جدی برای گسترش یک تجارت رسانه ای دارد.”

https://www.empireofthekop.com/2023/03/08/liverpool-investment-fsg-liberty-media/ منبع:

را لیورپول ECHO روزنامه نگار پاسخ داد: همانطور که هنری گفت، این فرآیند سرمایه گذاران بالقوه را شناسایی کرده است. فروش سهام اقلیت بدیهی است فرآیند ساده‌تری نسبت به فروش کامل با دقت کمتری است. هنوز ماه ها طول می کشد، اما مطمئنا تابستان به عنوان تاریخی برای انجام کاری در نظر گرفته خواهد شد.

در پی مصاحبه ای که جان هنری با ECHO دیو پاول که در آن در مورد برنامه‌های آینده FSG برای باشگاه بحث می‌کرد، یک پرسش و پاسخ آنلاین برای نشریه میزبانی کرد و یک سؤال جدی از طرفداران قرمزها مطرح کرد.

به گفته یکی از روزنامه نگاران مرسی ساید، لیورپول به طور بالقوه می تواند در تابستان امسال از سرمایه گذاری قابل توجهی در خارج از زمین منتفع شود.

هنری در مصاحبه خود با The لیورپول ECHOاگرچه هجوم بالقوه سرمایه گذاری ممکن است به قرمزها فضای بسیار بیشتری برای بزرگ شدن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بدهد.

توسط گزارش شد تلگراف هفته گذشته که FSG “به شرکت های رسانه ای بزرگ به عنوان سرمایه گذاران بالقوه برای گرفتن سهام اقلیت در باشگاه نگاه می کند”.

مقیاس ثروت شرکت با گزارشی آشکار شد فوربس در ژانویه که از آن به عنوان با ارزش ترین امپراتوری ورزشی جهان با ارزش 20.8 میلیارد دلار (17.6 میلیون پوند) یاد کرد. تصور کنید شخصی با چنین ثروت عظیمی به آنفیلد بیاید و تزریق نقدی که می تواند به همراه داشته باشد.