آلگری: فوتبال یکی از معجزات خود را از دست داده است


سرویس خبر شماره: 2006058
12 مارس 1402 در 4:14 ب.ظ.
4.3K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

برای پوگبا متاسفم

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس درباره آینده خود در تورین، محرومیت 4 ساله پل پوگبا و تحریکات اخیر رئیس ناپولی، اورلیو دی لورنتیس صحبت کرده است.

آلگری: فوتبال یکی از معجزات خود را از دست داده است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یوونتوس خود را برای یکی از پرتنش ترین دیدارهای فصل آماده می کند. دیداری که در آن یووه عصر یکشنبه به مصاف رقیب سرسخت خود ناپل می رود. شاگردان آلگری در بازی رفت با گل فدریکو گاتی با نتیجه یک بر صفر پیروز شدند.

در روزهای اخیر، دی لورنتیس، رئیس ناپولی، یوونتوس را هدف قرار داده و به وکلای باشگاهش دستور داده است که به فیفا برای حذف بانوی پیر از جام جهانی باشگاه‌های 2025، تورنمنتی که میلیون‌ها درآمد برای تیم‌های این شرکت ایجاد می‌کند، درخواست کنند. .

1992137

الگری در نشست خبری امروز خود درباره اهمیت بازی یوونتوس و ناپولی گفت: “مطمئناً بازی بسیار سختی است زیرا دیدن ناپولی در این موقعیت در جدول رده بندی (هشتم) عجیب است.”

او درباره وضعیت مصدومیت تیمش توضیح داد: “فدریکو کیزا یک روز تمرین انفرادی داشته است و فردا در دسترس خواهد بود. دانیلو نیز با ما خواهد بود، اگرچه او تنها یک جلسه تمرین داشته است. مک کنی هر کاری که می تواند انجام می دهد تا هفته آینده در کنار تیم باشد. باید ببینیم. وضعیت امروز رابیوت. پرین هم باید هفته آینده برگردد.”

بازی های تعیین کننده: فصل سخت فردا آغاز می شود و ما درگیری های مستقیم و همچنین نیمه نهایی جام حذفی داریم. ما هنوز امتیاز لازم برای صعود به لیگ قهرمانان را نداریم.

همچنین از آلگری پرسیده شد که آیا پیروزی اخیر مقابل فروزینونه نقطه عطفی برای یوونتوس بوده است؟ “دوره سختی داشتیم و فوریه خوبی برای ما نبود. ما فقط مقابل فروزینونه پیروز شدیم. مارس برای ما از فردا شروع می شود و امیدواریم بهتر شود. بازی سختی مقابل فروزینونه بود، دو گلی که خوردیم قابل اجتناب بود. و ما باید به عنوان یک تیم بهتر عمل کنیم، در غیر این صورت با استخوان های شکسته از ناپل باز خواهیم گشت.

وضعیت آینده: من در مورد آینده ام در باشگاه صحبت نکرده ام و این باید برای همه روشن باشد. من یک سال از قراردادم باقی مانده است و هنوز اهدافی برای رسیدن به آنها داریم. وقتی مدیران درباره آینده من در یوونتوس تصمیم بگیرند، آنها تصمیم خواهند گرفت. خبرم کن.”

1901305

او در مورد تحریکات اخیر دی لورنتیس اظهار داشت: “من مطلقاً در مورد صحبت های دی لورنتیس اظهار نظر نمی کنم. ما هنوز نمی دانیم که آیا در لیگ قهرمانان اروپا شرکت خواهیم کرد یا خیر زیرا باید به 70 امتیاز برسیم و 13 امتیاز کم داریم.” ما نمی دانیم که آیا ما در جام باشگاه های جهان شرکت خواهیم کرد زیرا این به نتایج دیگران بستگی دارد.

آلگری درباره محرومیت 4 ساله پوگبا گفت: من در مورد اتفاقی که افتاد به پل پیام دادم. من واقعاً در سطح انسانی متاسفم. فوتبال یک بازیکن خارق‌العاده، یک اعجوبه را از دست می‌دهد، زیرا یافتن چنین بازیکنانی دشوار است.»

مجله اخبار فوتبال خارجی