شعار شمس آذر برای سپاهان: آماده تکرار هستیم


سرویس خبر شماره: 2006060
12 مارس 1402 در 4:27 ب.ظ.
3.1 هزار |

13نقطه نظر

یکی از دیدارهای جذاب مرحله یک شانزدهم جام حذفی در اصفهان برگزار می شود و به نظر می رسد سپاهان کار سختی را مقابل حریف جاه طلب خود پیش رو داشته باشد.

شعار شمس آذر برای سپاهان: آماده تکرار هستیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شمس آذر قزوین هنوز در نیم فصل دوم به پیروزی نرسیده است اما نشان داده است که همچنان انگیزه بالایی برای شگفتی سازی مقابل تیم های مطرح دارد.

آنها در مرحله یک شانزدهم باید در اصفهان به مصاف سپاهان بروند. تیمی که در آخرین دیدارهای خود ناکامی بزرگی را تجربه کرد و 6 شکست متوالی را تجربه کرد، اردوی مورائیس را از دروازه خود دور کرد.

شمس آذر اما پس از دیدار خانگی برابر مس رفسنجان، حالا با انگیزه و روحیه بالایی تمرینات خود را برای رویارویی با این مرحله از جام حذفی دنبال می کند. سبزپوشان قزوینی در آخرین فصل این رقابت ها با نتیجه 2 بر یک مغلوب پارس جنوبی شد و از دور رقابت ها کنار رفت. اگرچه در آن زمان با توجه به برنامه ریزی این باشگاه برای صعود به لیگ برتر، تمام تمرکز خود را معطوف به لیگ آزادگان و موفقیت آن کرده بودند، اما اکنون با توجه به شرایطی که در لیگ برتر تجربه می کنند، با این هدف که تا در مرحله یک شانزدهم یک غافلگیرکننده ظاهر شود و آنها را در طلسم سخت خود ببینیم.

شاگردان سعید دهیکی در دور رفت لیگ برتر یکی از بهترین بازی های لیگ را مقابل سپاهان انجام دادند که از نظر کیفی مورد تمجید اهالی فوتبال قرار گرفت.. در دیداری که صحبت های زیادی در مورد استفاده سپاهان از ستاره های خود به گوش می رسید و در آخرین لحظات به رضا اسدی و رضا شکاری اجازه بازی داده شد، این شمس آذر بود که با گل زده در قزوین مقابل طلای پوشان پیروز شد.

1996907

این در حالی بود که پیام الازهر در این دیدار ستاره تیمش لقب گرفت و بارها با واکنش های خود مانع از به ثمر رساندن گل های بیشتر او شد و در نهایت این شمس آذر بود که با یک گل سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد. در این دیدار بر خلاف جو، مدیران شمس آذر همه شرایط را برای حضور هواداران سپاهان در ورزشگاه با سهمیه بالاتر و در رابطه با استفاده از بازیکنان این تیم که از سوی سازمان لیگ و محروم شده بودند فراهم کردند. در نتیجه آنها مجوز بازی را دریافت کردند و در موقعیتی قرار نگرفتند تا مسابقه در شرایط مطلوب فوتبال برگزار شود.

1996908

اما امروز وضعیت کاملاً متفاوت است. سپاهان پس از 6 شکست متوالی در خانه، خواهان ادامه این روند نیست و به دنبال پیروزی در این دیدار و عبور از سد حریف غافلگیرکننده خود است و از سوی دیگر شمس آذر نیز به دنبال رسیدن به یک اتفاق تاریخی و کسب نتیجه است: او در دومین رویارویی با این حریف به جاه طلبی خود در جام حذفی ادامه خواهد داد. آنها به مقام قهرمانی رسیدند و در نیم فصل اول مقابل رقبای سرسختی چون فولاد خوزستان، تراکتور، مس رفسنجان، سپاهان، ملوان و… به میدان رفتند و توانستند در دیداری نزدیک استقلال را متوقف کنند. و از راه کوتاه آگاهند. این می تواند آنها را به تاریخ فوتبال ایران پیوند دهد. دو فصل پیش آلومینیوم اراک و نساجی به فینال راه یافتند و در نهایت این نساجی بود که قائم شهر را غرق در شادی قهرمانی و راهیابی به لیگ قهرمانان آسیا کرد. راهی که با کسب نتیجه در پنج بازی میسر خواهد شد و شمس آذر نمی خواهد تنها از این اتفاق دست یافتنی و امیدوارکننده عقب نشینی کند. اگرچه آنها در همان ابتدای راه به غول های مرحله پایانی رسیدند، اما نتیجه گرفتن از این مبارزه سخت به آنها اعتماد به نفس بیشتری می دهد تا قزوین را به اتفاقی بزرگ امیدوار کنند.

مجله اخبار فوتبال داخلی