آلیسون: مدافع لیورپول بودن در این مرحله خوب است


سرویس خبر شماره: 1819939 |
27 تیر 1401 ساعت 17:54 |
278 امتیاز خبر|

0نظرات

اما ما اهداف بزرگ تری داریم و برای رسیدن به فینال و کسب عنوان قهرمانی می جنگیم. من منچسترسیتی را یکی از بزرگترین تیم های جهان و احتمالا بهترین تیم فوتبال جهان در حال حاضر می دانم، بنابراین این بازی یک چالش بزرگ برای ما و آنهاست. ما در این فصل وضعیت خوبی داریم و نتایجی کسب کرده ایم که باعث شده عناوین مختلفی کسب کنیم.

با حضور در این موقعیت و تماشای یک بازی عالی آمیخته با هیجان برای همه طرفداران فوتبال در سراسر جهان، خامان چیزی است که شما به عنوان یک بازیکن برتر می خواهید. بنابراین من واقعاً خوشحالم که در این شرایط قرار دارم.»



مجله اخبار فوتبال خارجی آلیسون بکر، دروازه بان لیورپول، پیش از دیدار نیمه نهایی جام حذفی مقابل منچسترسیتی تاکید کرد که هدف آنها قهرمانی در جام حذفی است.

آلیسون گفت: “من قبلا در ورزشگاه ومبلی با تیم ملی برزیل بازی می کردم، اما با بچه ها صحبت کردم و به این نکته اشاره کردم که انرژی و جو ورزشگاه یکسان نیست، زیرا در بازی دوستانه بودم، بلکه دوستانه بودم.” . بکر: بازی فینال یا نیمه نهایی در ورزشگاه ومبلی رویداد مهمی است و رسیدن به چنین مرحله ای برای ما به عنوان بازیکنان بسیار خوب است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیورپول امشب در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف منچسترسیتی می رود، در فصلی که هنوز شانس 4 پیروزی و رقم زدن یک اتفاق تاریخی در فوتبال انگلیس را دارد. آلیسون بکر بازیکن شماره یک و قرضی لیورپول مدعی شده است که بازی در ورزشگاه ومبلی برای او رویداد بزرگی است و از اینکه در چنین شرایطی قرار دارد خوشحال است.