حتی یک توپ طلا هم برای بنزما کافی نیست!

جولن لوپتگی سرمربی سویا به تمجید از کریم بنزما، مهاجم رئال مادرید و ستاره فرانسوی خود پرداخت.

احتمال اینکه امسال توپ طلا به کریم بنزما برسد؟ به نظر من او بازیکن بزرگی است. بنزما در سال‌های اخیر دوران فوق‌العاده‌ای داشته است و این واقعیت که او در شرایط فعلی تا این حد در ترکیب رئال مادرید تاثیرگذار بوده، خود گویای این موضوع است. به نظر من حتی دادن توپ طلا به کریم بنزما هم نمی تواند برای نشان دادن عظمت این بازیکن کافی باشد. در تیمی مانند رئال مادرید، هر بازیکنی در هر پستی در زمین این توانایی را دارد که بهترین بازیکن جهان شود. . “



مجله اخبار فوتبال خارجی

خولن لوپتگی گفت: “فردا تلاش می کنیم تا سه امتیاز مقابل رئال مادرید کسب کنیم، اما می دانم که در این بازی برای سویا بسیار سخت خواهد بود. رئال مادرید بهترین بازیکنان جهان و یک مربی بزرگ را دارد.” بهترین تیم جهان است، اما ما نیز در تلاش برای کسب حداکثر امتیاز در این دیدار هستیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سویا فردا در حساس ترین بازی این هفته لالیگا به مصاف رئال مادرید می رود و با یک برد احتمالی امیدوار است شانس کم خود برای قهرمانی در این فصل لیگ را حفظ کند. جولن لوپتگی، سرمربی اسپانیایی سویا که در سال 2018 دوران کوتاه و ناموفقی را روی نیمکت رئال مادرید پشت سر گذاشت، مدعی شده است که هر بازیکنی در این تیم می تواند بهترین بازیکن آن ها در دنیای فوتبال شود.


سرویس خبر شماره: 1819937 |
27 تیر 1401 5:20 بعد از ظهر |
840 |

1نظرات

خولن لوپتگی: