آماده ترین نسخه این لژیونر در خدمت تیم ملی و پائز


سرویس خبر شماره: 201994
19 اردیبهشت 1403 ساعت 13:24 |
832 امتیاز خبر

0نقطه نظر

مرتضی شریفی دیگر بازیکنی است که به دنبال جبران افت سال قبل خود است.

آماده ترین نسخه این لژیونر در خدمت تیم ملی و پائز

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تمرینات تیم ملی والیبال ایران با حضور لژیونرها به اوج خود رسیده است و همه بازیکنان در تلاش هستند تا اعتماد موریس موتا پائز سرمربی تیم ملی را جلب کنند.

مرتضی شریفی ستاره والیبال ایران که این فصل در لیگ ترکیه و در باشگاه اسپورتوتو بازی کرد یکی از آنهاست. شریفی در این فصل اگرچه جای خود را در تیم اصلی باشگاهش به یوری برژکو و نمانیا پتریچ واگذار کرد، اما هر بار که در تیم اسپورتوتو بازی کرد درخشید تا در نهایت این تیم را به رتبه پنجم مورد نظر لیگ برتر والیبال ترکیه برساند.

او که فصل قبل با وجود انجام بازی های کمتری نسبت به سایر بازیکنان یکی از گلزنان لیگ ترکیه بود، حالا می خواهد به لطف تجربه ای که در سال های حضور در لیگ های اروپایی به دست آورده در تیم ملی بدرخشد که البته این امر مستلزم آن است. حضور او در این ترکیب اصلی خواهد بود.

2019668

هنوز هیچکس نمی داند که موریس موتا پائز سرمربی تیم ملی چه کسانی را در کنار میلاد عبادی پور در ترکیب اصلی قرار می دهد، اما مرتضی شریفی جدا از این شایعات تمرینات خود را دنبال می کند و برای این کار یک فرصت است او یک بار دیگر در ترکیب اصلی تیم ملی ظاهر شود و با بدلکاری های قدرتمند خود، خط دفاعی حریف را بشکند.

مرتضی شریفی سال گذشته با وجود حضور در مسابقات کشوری زیاد نتوانست خودنمایی کند و بیشتر مسابقات را به دلیل مصدومیت از دست داد.

مجله اخبار فوتبال داخلی