جمله ای که در فوتبال ایران تابوشکنی می کند; ورود آقایان ممنوع!



کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تصمیم خود را در خصوص اتفاقات رخ داده در دیدار پرسپولیس و سپاهان اعلام کرد. در جریان بازی پرسپولیس و سپاهان اتفاقاتی بین سکوهای بانوان پرسپولیس و همچنین هواداران تیم میهمان رخ داد که واکنش گسترده ای در فضای مجازی داشت و حالا این موضوع با این رای تاریخی کمیته انضباطی همراه شده است. . کمیته. از آنجا دیدار این دو تیم تنها با حضور بانوان فصل آینده برگزار می شود. هر دو باشگاه نیز 200 میلیون تومان جریمه شدند.

این اولین بار در تاریخ فوتبال ایران است که چنین تصمیمی گرفته می شود و این رای بی سابقه تقابل این دو تیم در فصل آینده را به یکی از خاص ترین دیدارهای لیگ برتر ایران تبدیل خواهد کرد. ما هرگز در تاریخ مسابقه فوتبالی نداشته ایم که تماشاگران مرد اجازه ورود به ورزشگاه را نداشته باشند و فقط زنان اجازه حضور داشته باشند.

این اتفاق ناخودآگاه ما را به یاد فیلم خاطره انگیز No Gentlemen انداخت. داستان به نویسندگی پیمان قاسم خانی و بازی خوب رضا عطاران در قالب طنز بود، اما مانند همه طنزهای واقعی، لایه های زیرینی هم داشت که ایرادات فرهنگی ما را مورد تمسخر قرار می داد.

حالا باید شاهد اتفاقاتی که در فوتبال می افتد و سپس درباره درستی یا اشتباه بودن آن اظهار نظر کنیم، اما جالب است که تا دو ماه پیش زنان اجازه حضور در استادیوم های فوتبال را نداشتند و حالا با تصمیم ال کلاسیکو دو فدراسیون سال آینده فقط با تماشاگران زن برگزار می شود! نه این شوری، نه این کم نمکی!

بیشتر بخوانید: مرد بداخلاق مودب شد، مشکلات زنان بیشتر شد/چرا باید توهین را «توهین آمیز» برگرداند؟



سرویس داخلی اخبار فوتبال