آمار فوق العاده چشمگیر که تاثیر فوق العاده برونو فرناندز را برای منچستریونایتد در کمپین ناامید کننده ثابت می کند – اخبار و نقل و انتقالات من یونایتد


منچستریونایتد فصل بسیار ضعیف و خسته کننده ای را پشت سر گذاشته است، اما بدون کمک کاپیتان فوق العاده آنها برونو فرناندز، بدون شک می توانست بسیار بدتر از این باشد.

یونایتد در حال حاضر در رده ششم جدول لیگ برتر قرار دارد و چهار بازی برتر باقی مانده است. این تیم 12 باخت و 6 تساوی متحمل شده است که آخرین مورد آخر هفته گذشته مقابل برنلی بود.

پیش از این در این رقابت، شیاطین سرخ نیز به شکلی تحقیرآمیز از لیگ قهرمانان اروپا و جام کارابائو حذف شدند.

مردان اریک ده هاگ به نداشتن سبک بازی قابل تشخیص و روشی منسجم برای شکست دادن حریف متهم شده اند و اعتقاد بر این است که اینها برخی از دلایل اصلی عقب ماندن شغل هلندی در اولدترافورد هستند.

پیشنهاد شده است که می‌توان در تابستان تغییری در مدیریت ایجاد کرد و تعدادی از مربیان برتر به‌طور بالقوه جایگزین تن هاگ می‌شوند.

با این حال، مربی 54 ساله می تواند از کاپیتان خود، فرناندز، به خاطر هر امید کوچکی که برای متقاعد کردن مدیران ارشد باشگاه دارد تشکر کند که او مرد مناسبی برای هدایت یونایتد است.

فرناندز در طول دوره‌ای پر فراز و نشیب، یکی از معدود فانوس‌هایی بوده است که طرفداران درخشش به آن تکیه کرده‌اند، به خصوص در بازی‌های اخیر. این ملی‌پوش پرتغالی در فرم سرخ‌پوشی قرار دارد و این امر نشان می‌دهد که او در شش بازی اخیر یونایتد در تمامی رقابت‌ها 7 گل به ثمر رسانده و دو پاس گل به ثبت رسانده است.

حتی تاثیرگذارتر، او در هر یک از سه تقابل اخیر باشگاه مقابل کاونتری سیتی، شفیلد یونایتد و برنلی 9 موقعیت ایجاد کرده است.

Squawka چندین معیار را نشان می دهد که رتبه برتر فرناندز در یونایتد را نشان می دهد و بر اهمیت محوری او برای تیم در طول این فصل تاکید می کند.

هافبک پرتغالی بیشترین گل را در این باشگاه به ثمر رسانده و همچنین بیشترین پاس گل را به نام خود ثبت کرده است. به طور دقیق تر، فرناندز در 45 بازی در تمام رقابت ها 15 گل و 11 پاس گل به ثمر رسانده است.

معیارهای دیگری که در آنها این بازیکن 29 ساله بالاتر از هم تیمی های خود قرار می گیرد عبارتند از: شوت ها، شوت ها به سمت دروازه، موقعیت های ایجاد شده، گردش های زیاد (موقعیت هایی که مالکیت توپ در مناطق بالقوه خطرناک از دست می رود)، مالکیت، مالکیت های بدست آمده در یک سوم نهایی. از زمین (بازپس گیری مالکیت در منطقه دفاعی حریف که منجر به موقعیت های گل می شود) و مالکیت های به دست آمده در یک سوم میانی زمین (بازپس گیری مالکیت در ناحیه مرکزی زمین برای حفظ فشار و ایجاد موقعیت های هجومی).

او همچنین از نظر موفقیت‌آمیزترین پاس‌های پایانی سوم، بیشترین پاس‌های موفق به نیمه حریف، موفق‌ترین پاس‌ها به محوطه حریف، بیشترین توپ‌های عبوری، بیشترین ضربه‌های تلنگر، بیشترین دفع، بیشترین سانتر و بیشترین دوئل، تیم را رهبری می‌کند. .

این آمارها کیفیت استثنایی، تطبیق پذیری و مهارت فرناندز را در جنبه های مختلف بازی برجسته می کند.

او نه تنها یک بازی‌ساز خلاق و یک مهاجم همه کاره است، بلکه یک ستاره کلیدی در انتقال است که با تعداد پاس‌هایی که به مناطق خطرناک زمین می‌دهد ثابت می‌شود. او همچنین از نظر دفاعی قوی است و با توجه به اینکه بیشترین دوئل ها را برده است، فعالانه درگیر مسابقات است. این سرسختی و میزان کار بی امان او را روشن می کند.

در میان پیشنهاداتی مبنی بر اینکه INEOS می‌تواند پیشنهاداتی را برای او در تابستان بپذیرد، موارد بالا شاید می‌تواند قدرت‌های جدید یونایتد را متقاعد کند که چرا قطع رابطه با این هافبک هنوز توصیه نمی‌شود.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.



https://thepeoplesperson.com/2024/04/30/super-impressive-stats-that-prove-bruno-fernandes-phenomenal-impact-for-man-united-in-disappointing-campaign-279615/ منبع: