آمار قابل توجه موریس مقابل پرسپولیس


سرویس خبر شماره: 2018019
11 مه 1403 در 04:41
237 امتیاز خبر

1نقطه نظر

یحیی برای اولین بار در این نبرد غایب است

خوزه مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان نتایج قابل توجهی مقابل پرسپولیس کسب کرد.

آمار قابل توجه موریس مقابل پرسپولیس

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ژوزه مورایس روز چهارشنبه برای پنجمین بار در دو سال اخیر به عنوان سرمربی سپاهان در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس می رود که خوزه مورایس تاکنون 2 پیروزی مقابل پرسپولیس کسب کرده است که هر 2 پیروزی در لیگ برتر فوتبال ایران و البته یک شکست جام حذفی و یک تساوی لیگ برتر مقابل پرسپولیس دارد.

مورائیس فصل گذشته در جام حذفی با نتیجه 4 بر 2 مغلوب پرسپولیس شد اما در لیگ برتر مقابل این تیم به تساوی رسید و یک پیروزی را در کارنامه خود ثبت کرد. موریس امسال جلوتر از یحیی گل محمدی در بازی رفت پیروز شد و حالا باید به مصاف دستیار سابقش برود. خیلی ها معتقدند این آخرین فرصت مورایس و سپاهان برای حفظ شانس قهرمانی در لیگ برتر است و اگر نتوانند قهرمان شوند بعد از این دیدار تمام تلاش خود را معطوف جام حذفی کنند.

2013220

جایی که خبری از پرسپولیس و استقلال نیست و تیم هایی مثل سپاهان، تراکتور و ملوان شانس زیادی برای قهرمانی دارند. رکورد موریس مقابل پرسپولیس در مجموع قابل قبول است اما تقابل با این پرسپولیس با 4 دیدار اخیر کمی متفاوت است چرا که سبک یحیی گل محمدی و اسمار دقیقاً عاملی است که می تواند تفکر تاکتیکی این پرتغالی را مقابل برزیلی خراب کند. سرمربی پرسپولیس کند است.

مجله اخبار فوتبال داخلی