لیموچی: پرسپولیس تمام شد، فردا بازی داریم!


سرویس خبر شماره: 2018021
11 مه 1403 ساعت 04:17
124

0نقطه نظر

قلعه نویی نسل جدیدی را به تیم ملی معرفی کرد

مهدی لیموچی می گوید پیروزی مقابل پرسپولیس انگیزه آلومینیوم را برای ادامه رقابت در جام حذفی بیشتر می کند.

لیموچی: پرسپولیس تمام شد، فردا بازی داریم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آلومینیوم موفق شد در مرحله یک هشتم نهایی پرسپولیس را شکست دهد و به دور بعد صعود کند. مهدی لیموچی گل اول آلومینیوم را در این دیدار به ثمر رساند و در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره این دیدار گفت: من فکر می کنم همه طرفداران فوتبال از تماشای این بازی با امتیاز بالا لذت بردند. دیداری که دو بار از آن عقب افتادیم اما توانستیم با اعتماد به نفس بالایی بازی کنیم و موقعیت های زیادی خلق کنیم. می دانستیم که می توانیم در این دیدار پیروز شویم و مقابل پرسپولیس که بهترین تیم ایران در سال های اخیر بوده است، برگردیم.

او اضافه کرد: باید بگویم تیم ما بهتر از پرسپولیس بود و آمار نشان می دهد که در این دیدار چند موقعیت ایجاد کردیم. ما نشان دادیم که تیم ما شایسته برداشتن قدم بعدی است و قطعا با انگیزه بیشتری وارد این رقابت ها می شویم.

مهاجم آلومینیوم در پاسخ به این سوال که اختلاف دو گل مقابل پرسپولیس را چگونه جبران کردند؟ اتفاق خاصی نیفتاد. در بین دو نیمه مجتبی حسینی به ما گفت که با اعتماد به خود و فوتبالی که بازی می کنید می توانید به بازی برگردید. مهم این است که بتوانیم گل اول را بزنیم و بعد به بازی برگردیم و تمام.

لیموچی در مورد شانس آلومینیوم برای بردن جام حذفی گفت: با وجود اینکه تیم خوب پرسپولیس را حذف کردیم و به جمع 8 تیم برتر رسیدیم، هنوز برای صحبت در مورد فینال و قهرمانی زود است. در جام حذفی هر بازی مانند فینال است و باید بازی به بازی آن را پیش ببریم. ما واقعاً هر روز به کسب این جام فکر می کنیم. امیدوارم با تلاش کادرفنی، بچه ها و باشگاه به این هدف برسیم.

2016392

وی پاسخ داد: دلیل اینکه پرسپولیس همیشه با آلومینیوم اراک مشکل دارد چیست؟ گفت: فکر نمی کنم دلیل خاصی داشته باشد. ما امسال تیم خیلی خوبی داریم، همه تیم ها را ناراحت کرده ایم و از نظر فوتبالی هم تیم ما نمایش خوبی دارد و نظم خوبی داریم که باعث شد امسال دو بار تیم خوب پرسپولیس را شکست دهیم. در بازی رفت هم مستحق شکست نبودیم و در ورزشگاه موقعیت های خوبی روی دروازه تیم ایجاد کردیم.

مهاجم آلومینیوم اراک درباره دیدار حساس این تیم با فولاد خوزستان در رقابت های لیگ برتر گفت: مطمئنا بازی بسیار سختی در پیش داریم. فولاد تیمی ریشه دار، محبوب و کامل در فوتبال ایران است و جایگاهش در رده بندی نباید اینطور باشد. البته باید بگویم که تیم ما شایستگی این را دارد که در بین تیم های برتر رده بندی قرار بگیرد. در هر مسابقه برای رسیدن به این هدف تلاش می کنیم و امیدوارم بتوانیم دل مردم اراک را شاد کنیم.

لیموچی درباره حضور در اردوی نهایی تیم ملی گفت: واقعا قشنگ بود هر بازیکنی دوست دارد پیراهن مقدس تیم ملی ایران را بپوشد و خدا را شکر می کنم که من را در این راه قرار داد. قطعا تمام تلاشم را برای ادامه این روند و حضور مستمر در تیم ملی انجام خواهم داد. از امیر قلعه نویی و کادرفنی تیم ملی تشکر می کنم که به ما جوانان اعتماد کردند و نسل جدیدی را وارد تیم ملی کردند. بازی با بازیکنان باتجربه و فوق العاده تیم ملی بسیار خوب است و می توانید از هر یک از آنها چیزهای زیادی یاد بگیرید، از تجربیات آنها درس بگیرید و به آینده فوتبالی خود کمک کنید.

وی در پایان درباره پیشنهاد تیم های لیگ برتری برای این بازیکن گفت: الان فقط روی آلومینیوم اراک تمرکز می کنم و منصفانه نیست که در مورد آن صحبت کنم. تمام تلاشم را می کنم تا با آلومینیوم موفق شوم و انشالله در پایان فصل به جایگاهی که شایسته آن هستیم برسیم. البته اگر پیشنهادی وجود داشته باشد، به آن فکر می کنم و در زمان مناسب تصمیم می گیرم، اما فعلاً فقط روی باشگاه بزرگ آلومینیوم تمرکز می کنم و در پایان فصل می گذارم این به نتیجه برسد. باشگاه برای تصمیم گیری

مجله اخبار فوتبال داخلی