آنتونی دیویس فینالیست DPOY در 2023-24 نیست

دیروز سه نامزد نهایی بهترین بازیکن دفاعی سال 2023-24 معرفی شدند. آنها بام آدبایو از میامی، رودی گوبرت از مینه سوتا و ویکتور ویمبانیاما از سن آنتونیو هستند. هر سه شایسته این جایزه در این فصل هستند. آنتونی دیویس، مرد بزرگ لیکرز پس از کنار گذاشته شدن از رای گیری، ناامیدی خود را ابراز کرد.

آخرین باری که آنتونی دیویس در رای گیری DPOY حضور داشت، کمپین انتخاباتی او در سال ۲۰۱۹-۲۰ بود. این اولین فصل او با لس آنجلس بود و دیویس در رای دادن به جیانیس آنتتوکومپو در DPOY دوم شد. دیویس احساس می کند که لیگ به دلیل عدم حضور در فینالیست DPOY در این فصل مورد بی احترامی قرار گرفته است. دیویس برای بردن این جایزه چه باید بکند؟

آیا آنتونی دیویس هرگز برنده بهترین بازیکن دفاعی سال NBA خواهد شد؟

در گذشته، می‌توانید استدلال کنید که زمان بازی آنتونی دیویس دلیلی بود که او به عنوان بهترین بازیکن دفاعی سال در نظر گرفته نشد. قبل از 76 بازی در فصل 2023-24، او نتوانست 60 بازی را در سه فصل متوالی انجام دهد. با این حال، دیویس در این فصل تنها 6 بازی را برای لس آنجلس از دست داد و مسلما بهترین مدافع محیطی آنها بود. توانایی دیویس در نگهبانی از هر موقعیت، او را به یکی از همه کاره ترین مدافعان NBA تبدیل می کند.

در طول فصل عادی 2023-24، دیویس میانگین (24.7) امتیاز، (12.6) ریباند، (3.5) پاس منجر به گل، (1.2) توپ ربایی و (2.3) بلاک در هر بازی به دست آورد. این سومین ریباند در هر بازی و چهارمین بلاک در فصل گذشته بود. بام آدبایو از میامی در این فصل در رای گیری بهترین بازیکن دفاعی سال قرار داشت و از نظر ریباند یا بلاک در هر بازی جزو پنج بازیکن برتر جهان نبود. شما نمی توانید آنتونی دیویس را به خاطر احساس تحقیر زمانی که از نظر آماری از سایر بازیکنان در نظر گرفتن جایزه بهتر است سرزنش کنید.

آنتونی دیویس علیرغم اینکه می‌خواهد در نظر گرفته شود، تمرکز خود را روی تیم معطوف کرده و در مرحله پلی‌آف حضور پیدا می‌کند. او ادعا می کند که با تقدیرها و جوایز تمام شده است. تمرکز او تنها کمک به لس آنجلس برای راهیابی به فینال NBA است. انجام این کار با ناگتس به عنوان مسابقه دور اول آنها آسان نخواهد بود. لیکرز امشب دوباره راهی جاده خواهد شد تا در بازی دوم پلی آف دور اول کنفرانس غرب به مصاف دنور برود.



https://sportslens.com/news/lakers-anthony-davis-is-upset-that-he-was-not-named-a-finalist-for-defensive-player-of-the-year/ منبع: