آنتونی مارسیال، جیدون سانچو و کوبی ماینو ممکن است مقابل ناتینگهام فارست بازی کنند – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد

داوید دخیا نیز می تواند استراحت کند، اما با همه تغییرات پیش رو، تن هاگ ممکن است تصمیم بگیرد که او را در محل برای ثبات نگه دارد.

اریک تن هاگ نیز در کنفرانس خبری پیش از بازی خود تایید کرد که آنتونی مارسیال و جیدون سانچو واجد شرایط بازی هستند، اما دیوگو دالوت همچنان مصدوم است.

لیساندرو مارتینز و فرد می توانند در هافبک دفاعی همکاری کنند.

این هم ترکیب پیش بینی شده اصلاح شده ما برای شروع امشب ساعت 20:

این همچنین به ووت وهورست و آنتونی که هر دو فوتبال زیادی بازی کرده‌اند اجازه می‌دهد استراحت کنند.

یازده نفر پیش بینی شده ما دیروز بعد از اینکه اواخر شب گذشته مشخص شد اسکات مک تومینای مصدوم است و حداقل تا دو هفته نمی تواند برای باشگاه بازی کند غیرممکن شد.

4-4-2 گزینه دیگری با مارسیال و وگهورست در صدر و فقط لیساندرو و فرد در هافبک مرکزی است.


اریک تن هاگ باید امشب مقابل ناتینگهام فارست بدون اینکه ریسک زیادی کند و در مجموع 3-0 در نیمه نهایی جام کارابائو پیش بیفتد، کمی استراحت کند.

دفاع پیش‌بینی‌شده به همان شکل باقی می‌ماند و هری مگوایر و ویکتور لیندلوف توسط آرون وان بیساکا و تایرل مالاسیا در کنار آنها قرار می‌گیرند، زیرا رافائل واران و لوک شاو تا یکشنبه در پشم پنبه نگهداری می‌شوند.

گزینه های دیگر عبارتند از زیدان اقبال به عنوان یک 8 کمی عمیق تر یا سه در عقب با حضور لوک شاو یا واران که به مالاسیا و وان بیساکا اجازه می دهد تا به سمت دفاع کناری بروند.

این احتمال وجود دارد که مارسیال و سانچو مستقیماً در ترکیب اصلی قرار بگیرند تا برای بازی سخت‌تر آخر هفته مقابل کریستال پالاس به نوعی آمادگی بدنی برسند.

این سوال بزرگی را ایجاد می کند که چه کسی به عنوان هافبک تهاجمی بازی خواهد کرد. کوبی ماینو چند دقیقه زیر نظر تن هاگ بازی کرده است و عملکرد مناسبی داشته است، بنابراین می توان به او برای هدایت تیم به خانه و رسیدن به فینال اعتماد کرد.

https://thepeoplesperson.com/2023/02/01/anthony-martial-jadon-sancho-and-kobbie-mainoo-could-start-against-nottingham-forest-259164/ منبع:

اگر قرار باشد همان بازیکنانی که در پیش بینی ما دیروز انجام شد استراحت کنند، مخصوصاً مارکوس راشفورد، کازمیرو و برونو فرناندز، مطمئناً باید ظاهر جدیدی شکل بگیرد.

به نظر می رسد که مارسل سابیتزر، خرید قرضی جدید، به دلیل ماهیت دیرهنگام ثبت نامش، واجد شرایط بازی نیست.