آنچه یورگن کلوپ صبح قبل از بازگشت بارسلونا به بازیکنان لیورپول گفت – لیورپول اف سی

جیمز میلنر آنچه را که یورگن کلوپ در صبح کامبک افسانه ای لیورپول مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا به بازیکنان گفت، فاش کرد.

ذهن خود را به صبح 7 مه 2019 برگردانید. هواداران پس از یک شب از خواب بیدار می شدند که من سیتی به شدت به کاهش امتیاز در مسابقه قهرمانی نزدیک شد.

در عوض، پیروزی قابل توجه وینسنت کمپانی مقابل لستر، پیروزی آنها را کاملاً قطعی کرد.

با توجه به اینکه قرمزها برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان در آن روز باید با بیش از سه گل واضح بارسلونا را شکست دهند، شما به خاطر احساس تضعیف روحیه شما بخشیده می شد.

همین را می توان در مورد تیم نیز گفت، اما مدیر کلوپ به سرعت عمل کرد تا سر تیم را صاف کند. بر بزرگترین غلاف فوتبالمیلنر توضیح داد که حال و هوای آن صبح چگونه بود.

مرد انگلیسی گفت: “ما به سیتی نیاز داشتیم که شب قبل امتیازات را از دست بدهد و وینی – او را صد بار در تمرین دیدم (و) آن را در بوته ها تکه تکه کرد – او تصمیم گرفت این بار آن را به گوشه بالایی برش دهد.”

ما در روز بازی آمدیم و سرمربی تیم گفت: آیا کسی می‌خواهد چیزی در مورد اتفاقات شب گذشته بگوید؟ نه، درست است، ما برویم.»

علیرغم ناامیدی شب قبل، 7 مه یکی از شگفت انگیزترین تاریخ های تاریخ لیورپول خواهد بود و میلنر از نحوه همکاری تماشاگران و بازیکنان در کنار هم صحبت کرد.

قرمز سابق ادامه داد: «فکر می‌کنم لحن در واقع (زمانی که) سوارز – که مشخصاً بازیکنی باورنکردنی برای لیورپول بود، هواداران او را دوست داشتند – در بالای بازی ایستاده بود و هو می‌شد و سوت می‌زد، تنظیم شد.

فکر می‌کنم این فقط یک یادآوری بود که «امروز نه رفیق، تو امروز یکی از ما نیستی».

وقتی جف استلینگ در مورد جو آنفیلد در آن شب سوال کرد، میلنر پاسخ داد که “باورنکردنی” بود.

او به یاد می آورد: “از همان ابتدا می دانید، شما به کپ و بنرها و پرچم ها نگاه می کنید، هرگز تنها نخواهید رفت – این مهم بود.”

به هر حال آنها همیشه شب ها بیدار هستند، اما همچنین مهم است که ببینند شما در آن هستید.

“آیا می توانید اولین تکل را وارد کنید؟ آیا می توانید اولین پرس را دریافت کنید و طرفداران را با خود همراه کنید؟

این همیشه برای ما مهم بود که باید خوب شروع کنیم تا آنها واقعاً با شما همراه شوند و اجازه دهیم تیم دیگر جو را احساس کند، فشار ما را احساس کند و فکر کند که این یک بازی معمولی نیست، این چیزی نیست که ما انجام دهیم. قبلاً تجربه کرده بودم.»

لیورپول البته در ادامه بازی را 4-0 برد و با شکست تاتنهام جام را در مادرید بالای سر برد. با این حال، این داستانی در مورد جشن جردن هندرسون در آنفیلد بود که میلنر آن را بازگو کرد.

لیورپول، انگلیس - سه شنبه، 7 می 2019: جوردن هندرسون، کاپیتان لیورپول، پیروزی 4-0 (4-3 در مجموع) مقابل بارسلونا را پس از بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در بازی دوم بین لیورپول و بارسلونا در آنفیلد جشن گرفت. .  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

این بازیکن 38 ساله به یاد می‌آورد: «به یاد دارم که هندو واقعاً زانوی بدی داشت، فکر می‌کنم او در نیمه‌دیم دوچرخه سواری می‌کرد.

بنابراین (ما) بازیکنانی داشتیم که با مصدومیت و مواردی از این قبیل دست و پنجه نرم کردند و سوت پایان بازی به پایان رسید.

ما آن را در گوشه نگه می داشتیم. من چرخیدم و هندو رفت و زانو زد به طرف هواداران و در زمین گیر کرد، و او گفت: “چرا من این کار را کردم؟”

و او مثل این است که از درد از ناحیه زانو گریه می کند، نه اینکه بگوییم به فینال می رسیم.

لیورپول 4-0 بارسلونا: 10 چیزی که ممکن است به خاطر نداشته باشید

خوشبختانه، کاپیتان توانست به اندازه کافی سریع ریکاوری کند و در فینال بازی کند و در خط میانی در کنار جورجینیو واینالدوم و فابینیو شروع کرد.

میلنر در دقیقه 62 وارد زمین شد و باعث شد تا بازی به پایان برسد زیرا قرمزها 2-0 پیروز شدند.



https://www.thisisanfield.com/2024/05/what-jurgen-klopp-told-liverpool-players-the-morning-before-barcelona-comeback/ منبع: