وقتی پرسپولیس شکست خورد 3 ستاره نبود


سرویس خبر شماره: 2019695
18 مه 1403 در 9:17 ق.ظ.
4.4K امتیاز خبر|

6نقطه نظر

غیبت سه بازیکن تاثیرگذار نساجی مازندران تاثیری در شکست این تیم مقابل پرسپولیس نداشت.

وقتی پرسپولیس شکست خورد 3 ستاره نبود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال نساجی در دیدار رفت لیگ برتر بیست و ششم مقابل پرسپولیس در ورزشگاه شهید وطنی با نتیجه 2 بر یک شکست خورد که به دلایل مختلف محمود قائد رحمتی، سعید آقایی و سیدمحمد احسن حسینی در این لیست حضور داشتند. او نمی توانست بدون این غایبان قابل توجه وارد بازی شود.

نساجی مازندران در هفته های اخیر با حضور این سه ستاره شرایط خوبی در دفاع و هافبک داشت اما هر سه بازیکن نتوانستند در دیدار حساس روز گذشته مقابل پرسپولیس حضور پیدا کنند و در اختیار ساکت الهامی قرار نگرفتند.

محمود قائد رحمتی که در بازی دو هفته پیش مقابل سپاهان به دلیل مصدومیت تعویض شده بود، روز گذشته در ترکیب تیمش مقابل پرسپولیس غایب بود و نتوانست مانند دیدارهای گذشته مقابل این تیم بدرخشد و به همین دلیل در اواسط بازی ها غیبت کرد. میدان کاملاً قابل مشاهده بود.

2019170

سعید آقایی که پس از پیوستن به مازندران کاملا متحول شده بود و عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت، پس از 9 مسابقه به دلیل 4 رزرو و یک محرومیت از فهرست و ترکیب حذف شد تا اینکه امیرمحمد هوشمند به جای او در پست غیرتخصصی قرار گیرد. سمت چپ. از خط دفاع باشد.

اما علاوه بر این دو بازیکن تاثیرگذار، سید محمد احسن حسینی که در روزهای اخیر مصدوم شده بود، تیمش را در سفر به قائم شهر همراهی نکرد و مقابل تیم سابق به میدان نرفت تا نساجی با چالش بزرگی روبرو شود و در نهایت نتوانست. کسب امتیاز به خانه.

مجله اخبار فوتبال داخلی