آهنگ وینیسیوس: من بهترین بازیکن دنیا هستم


سرویس خبر شماره: 2020316
21 مه 1403 در 1:32 ب.ظ.
1.2 هزار |

5نقطه نظر

بازی مقابل بایرن، فرصت شناخت برنده توپ طلا؛

کامبک مقابل بایرن مونیخ تنها در چند دقیقه در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا لحظات فراموش نشدنی را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو رقم زد.

آهنگ وینیسیوس: من بهترین بازیکن دنیا هستم

اگرچه او آن را تکذیب می کند، اما نمی توان به راحتی از اتفاق او در یک شب به یاد ماندنی دیگر در سانتیاگو برنابئو چشم پوشی کرد. بی دلیل نیست که چندین رسانه معتقد بودند که او می توانست بدون مانوئل با توپ کنار بیاید. عملکرد فوق العاده نویر (هت تریک)، اما این برای وینیسیوس اهمیت چندانی ندارد. او اکنون در رئال مادرید به مرز محبوبیت و اهمیت رسیده است، جایی که دیگر نیازی به گلزنی برای حفظ منافع خود ندارد و به نوعی می توان گفت از ابتدای حضورش در رئال در بهترین فرم خود قرار دارد. مادرید. مادرید. به همین دلیل از نظر کارشناسان به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

2020221

دانستن وینیسیوس خوزه پیکسانو د اولیویرا جونیور. اینکه چقدر او تا تحقق رویای دیرینه اش فاصله دارد، کافی است به آخرین کنفرانس مطبوعاتی کارلو آنچلوتی پس از شکست بایرن مونیخ و راهیابی به فینال لیگ قهرمانان اروپا نگاه کنید. جایی که او در پاسخ به سوالی در مورد وینی می گوید:

“یک فینال دیگر باقی مانده است و وینیسیوس جونیور می خواهد دوباره ستاره این مسابقه شود. تعداد کمی از بازیکنان می توانند عملکرد وینیسیوس را در نیمه نهایی برابری کنند. من فکر می کنم وینی در آستانه بردن توپ طلا است.”

بدون شک کارلتو در سال های اخیر بزرگترین نقش ممکن را در پیشرفت وینیسیوس ایفا کرده است و تقریباً مسلم است که قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا علاوه بر تسلط بی چون و چرای لوس بلانکوس در فوتبال اروپا، به وینیسیوس اجازه می دهد تا توپ را نیز از آن خود کند. d’Or. یا.

کریستیانو، مودریچ، بنزما و حالا نوبت وینیسیوس است.

2020222

قطعاً بدون حمایت کارلوتو و فلورنتو پرز در فصل جاری که در روزهای پایانی آن را تجربه می کنیم، هیچ تضمینی برای موفقیت وینیسیوس وجود نخواهد داشت.
خود وینی این را بهتر از هرکسی می داند و در اولین واکنش خود پس از پیروزی مقابل بایرن مونیخ در شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) از فلورنتینو پرز برای آوردن او به بهترین تیم جهان تشکر کرد.

دوباره این زمین و این پیراهن!!!

همه این اتفاقات تلخی که برای وینیسیوس در ورزشگاه مستایا در دیدار دو تیم والنسیا و رئال مادرید رخ داد و به تدریج به ورزشگاه های دیگر اسپانیا هم سرایت کرد، می توانست روی فوتبال او تاثیر بگذارد اما همه چیز برخلاف انتظار پیش رفت و او به عنوان مرد برتر کلاسیک فوتبال اروپا در پایان فصل معرفی شد.

به همان اندازه که رابطه وینیسیوس با هواداران تیم های دیگر بد است و به عبارت دیگر مورد تنفر آنهاست، او در سانتیاگو برنابئو نیز مورد تحسین قرار می گیرد.

2020223

واکنش جالب او پس از این کامبک مقابل رقیب سنتی به سرعت در تمامی شبکه های اجتماعی منتشر شد.

هماهنگ با طرفدارانی که به معنای واقعی کلمه نمی دانستند چقدر خوشحال هستند و وقتی وینی ظاهر شد، هیجان زده شدند.

او شادی خود را به بهترین شکل ممکن با کسانی تقسیم کرد که در روزهای سخت او را تنها نگذاشتند و حالا وقت جشن گرفتن و قدردانی است.

پس از بازی، وینگر برزیلی به سرعت خود را به سمت جنوب سانتیاگو برنابئو، پشت دروازه، که به طور کلی سفیدتر از هر جای دیگر در ورزشگاه است، طی کرد.
چشمانش را بست و تسلیم آنها شد.
پس از آن یکی از اولتراهای مادریدی میکروفون را گرفت تا با گریه های خود یکی از معروف ترین و قدیمی ترین اشعار رئال را بخواند.

“من پیراهن تو را می پوشم
همینجا کنار قلبم
روزی که بازی می کنی
این مهمترین چیز است.»

2020224

لحظات غیرقابل جایگزینی که ثانیه به ثانیه با تاریخ پرافتخار باشگاه پیوند خورده و برای وینی بسیار ارزشمند است.

برای به پایان رساندن این فصل، وینیسیوس باید در ورزشگاه ومبلی لندن به مصاف بوروسیا دورتموند برود تا قهرمان پانزدهمین جام اروپا شود.

در واقع، از بسیاری جهات، این مسابقه می تواند مهم ترین مسابقه زندگی او باشد، زیرا در صورت موفقیت، می تواند توپ طلا را از آن خود کند و رویاهای خود را زندگی کند.

در عین حال، وینیسیوس نباید فراموش کند که برای بزرگ شدن، کسب اعتبار فوتبال کافی نیست.
صحنه‌هایی مانند تصویری که علیه جوزیا کیمیش ارسال شد، می‌تواند موفقیت‌های او را کمتر جلوه دهد.

مجله اخبار فوتبال خارجی