داوران بین المللی فوتبال در خطر هستند


سرویس خبر شماره: 2020314
21 مه 1403 در 1:24 ب.ظ.
1.1 هزار |

4نقطه نظر

حساسیت کمیته داوران در مسیر لیگ برتر

6 داور بین المللی در هفته بیست و هفتم لیگ برتر قضاوت خواهند کرد.

داوران بین المللی فوتبال در خطر هستند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با نزدیک شدن به خط پایان لیگ برتر، مسابقات حساس تر شده است. رقابت تنگاتنگ تیم ها برای کسب عنوان قهرمانی لیگ و کسب سهمیه آسیایی در بالای جدول و همچنین تلاش برای بقا در انتهای جدول حساسیت های زیادی را ایجاد کرده است.

در این شرایط قضاوت مسابقات لیگ برتر برای تیم ها اهمیت ویژه ای پیدا می کند. باشگاه های مختلف امیدوارند در هفته های آخر اشتباهات داوری به حداقل برسد تا داوران روی نتایج مسابقات تاثیری نداشته باشند.

به همین دلیل کمیته داوران فدراسیون فوتبال با حساسیت زیادی جلو می رود. خداداد افشاریان و همکارانش با توجه به حساسیت بالای مسابقات در هفته بیست و هفتم سعی کردند از داوران شناخته شده خود در مسابقات استفاده کنند.

نگاهی به اسامی داوران هفته بیست و هفتم نشان می دهد که 6 داور بین المللی از این حکم مطلع شده اند. موعود فنادی فر، بیژن حیدری، پیام حیدری، حسن اکرمی، وحید کاظمی و امیر عرب براقی 6 داور نخبه ایرانی هستند که با تجربه فراوان در این هفته قضاوت خواهند کرد.

حضور داوران باتجربه در دیدارهای هفته بیست و هفتم می تواند اشتباهات داوری این هفته را به میزان قابل توجهی کاهش دهد و به تیم ها اجازه دهد تا با آرامش بیشتری کار خود را انجام دهند.

مجله اخبار فوتبال داخلی