آه و افسوس اینجا شهر ماشین ها تخلیه شد (عکس)

بازیکنان شهرخودرو پس از تساوی مقابل نساجی در حالی که فکر می کردند 3 امتیاز بازی امروز را در اختیار دارند، با چهره های غمگین وارد رختکن شدند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جدال شهر خودرو و نساجی در شرایطی با تساوی یک بر یک به پایان رسید که سرخپوشان میزبان نمایش خوبی از خود به نمایش گذاشتند و در صورتی که بازیکنان شهر خودرو از دقت بالاتری برخوردار بودند و البته حسین خطیر داخل درب نساجی نمی درخشید، شاید با پیروزی محلی شاگردان سید عباسی سال 1400 به پایان رسید.

کسب 3 امتیاز خانگی در بازی امروز برای مشهدی ها حائز اهمیت بود زیرا با توقف نفت مسجدسلیمان می توانستند از قعر جدول فاصله بگیرند و با تساوی فجرسپاسی شانس بقای آنها در لیگ به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

اما ناکامی در کسب برد مقابل نساجی باعث شد تا بازیکنان شهر خودرو با چهره های آشفته زمین چمن ورزشگاه ثامن الائمه را ترک کنند. البته ماجرا به همین جا ختم نشد چرا که قبل از ورود به رختکن یکی از بازیکنان تیم مشهدی درب رختکن شهر خودرو را کوبید و آن را شکست.

نکته جالب دیگر در خصوص دو تیم، کادرفنی نساجی و شهرخودرو، پس از تساوی، آنها را دقایقی طولانی در رختکن نگه داشتند و بازیکنانشان صحبت کردند.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1815981 |
27 مارس 1400 @ 23:23 |
2,158 |

0نظرات

تصویری وهم انگیز از رختکن ورزشگاه ثامن الائمه;