جاه طلبی عربستان؛ پیشنهاد بزرگ نیوکاسل برای نیمار


سرویس خبر شماره: 1815978 |
27 مارس 1400 ساعت 22:41 |
8,594 |

1نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نیمار در هفته های اخیر شرایط سختی را در پاری سن ژرمن سپری می کند و شایعات زیادی در مورد احتمال جدایی این بازیکن به گوش می رسد.
ستاره برزیلی از زمان پیوستن به پاری سن ژرمن نتوانسته به این تیم کمک کند تا رویای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تحقق بخشد، اما این امید وجود داشت که همکاری مجدد او با لیونل مسی وضعیت تیم را تغییر دهد.
رویایی که در نهایت محقق نشد و پاری سن ژرمن هفته گذشته در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید شکست خورد تا از صعود به مرحله بعد جلوگیری کند.
همین موضوع باعث شده تا بسیاری از رسانه ها مدعی شوند سران PSG از وضعیت این بازیکن خسته شده اند و به دنبال فروش او در تابستان هستند.

نیمار در جریان پیروزی 0-3 پاری سن ژرمن مقابل بوردو توسط هوادارانش در پارک دو پرنس هو شد و همه اینها شانس او ​​را برای ترک باشگاه افزایش داد.
حالا روزنامه انگلیسی The Sun در خبری عجیب مدعی شده است که سران باشگاه نیوکاسل به طور جدی شرایط نیمار را بررسی می کنند تا برای جذب او اقدام کنند. آنها می خواهند از شرایط بد این بازیکن در پی اس جی استفاده کنند و او را به لیگ برتر منتقل کنند.
سران نیوکاسل معتقدند این تیم برای هدایت طرح بزرگ باشگاه به یک ستاره نیاز دارد و آماده است هفته ای 500 میلیون و 500 هزار دلار به این بازیکن بپردازد.
سان همچنین ادعا می کند که پیشنهادی که نیوکاسل قصد دارد برای پاری سن ژرمن ارائه کند حدود 200 میلیون یورو است. این بازیکن تا سال 2025 قرارداد دارد و شاید مدیران این باشگاه فرانسوی ترجیح دهند تا قبل از پایان قرارداد او را بفروشند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به نظر می رسد مالکان عربستانی نیوکاسل قصد دارند در تابستان آینده مبلغ قابل توجهی را خرج کنند.