آیا تصمیم سخت اسمار پس از درخواست بازیکن/ستاره پرسپولیس محقق خواهد شد؟



علیرضا بیرانوند در دفتر امروز پرسپولیس با دستگاه های مخصوص سنجش قدرت عضلات دست توسط تیم پزشکی مورد معاینه دقیق قرار گرفت تا شانس خود را برای جلب رضایت آنها پیدا کند و در دروازه پرسپولیس برای دیدار با سپاهان بایستد.

دروازه بان تیم ملی پرسپولیس که قبل از انجام معاینات پزشکی دچار درد تحمل وزن شده بود، پس از معاینه پزشکان از دیدن گل آن تیم برای بازی فردا محروم شد.

دروازه بان پرسپولیس به هیچ وجه آماده مهار ضربات سنگین و چرخش کامل مچ دست نیست اما اصرار به بازی داشت اما از این کار منع شد.

بیرانوند در تمرینات ویژه دروازه بانی نیز شرکت کرد تا تلاش دیگری برای بهبود شرایط خود داشته باشد اما کمترین احتمال را دارد که در دیدار فردا مقابل سپاهان در چارچوب دروازه تیمش قرار بگیرد.

امیررضا رفیعی، دروازه بان جوان قرمزها که مسئولیت حفاظت از دروازه پرسپولیس در چهار دیدار قبلی این تیم را بر عهده داشت، گزینه اصلی ایستادن در چارچوب دروازه قرمزها است. با این حال باید دید دستیاران اسمار می توانند بیرانوند را برای یک هفته دیگر نیمکت نشینی در لیگ متقاعد کنند یا اینکه این بازیکن در مهمترین رویداد پنج هفته اخیر تیمش در لیگ برتر این فصل حضور خواهد داشت. .

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان فردا چهارشنبه 21 اردیبهشت ماه از ساعت 14:30 تا 19:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: عثمر: بازی مقابل سپاهان جزییات تعیین کننده است/ شکست مقابل آلومینیوم به خاطر تعویض های من نبود



سرویس داخلی اخبار فوتبال