به روز رسانی رژه، انتصاب تیرنی و قرارداد جدید AXA – آخرین اخبار باشگاه لیورپول – لیورپول اف سی

یک به روز رسانی کلیدی در مورد رژه اتوبوس پایان فصل برای لیورپول و همچنین انتخاب بحث برانگیز داور برای درگیری یکشنبه با تاتنهام منتشر شده است.

رژه پایان فصل بسیار بعید است

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 29 مه 2022: یورگن کلوپ (R) مدیر لیورپول و پپین لیندرز، مربی تیم اصلی تیم توسعه، با بطری های کارلزبرگ در طول رژه اتوبوس های روباز در اطراف شهر پس از قهرمانی باشگاه در جام حذفی، جام حذفی و جام لیگ فوتبال  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

به نظر می رسد به طور فزاینده ای محتمل به نظر می رسد که لیورپول فصل را فقط با جام اتحادیه به پایان برساند تا تلاش های خود را نشان دهد و بدون قهرمانی در لیگ برتر.

پس اگر این اتفاق بیفتد، آیا باز هم رژه اتوبوس برگزار خواهد شد؟

مطابق با اینجا آنفیلد استدیوید لینچ، لیورپول تصمیم گرفت که یک قهرمانی را نداشته باشد – به شرط اینکه در چند هفته آینده قهرمان لیگ بعید باشد.

در حقیقت، جشن گرفتن یک جام لیگ انفرادی ممکن است بیش از حد پیش برود، همانطور که می تواند یک اخراج عالی برای یورگن کلوپ باشد.

این باشگاه توسط بسیاری مورد تمسخر قرار می گرفت – شاید منصفانه!

4 چیز دیگر امروز: داور تاتنهام و قرارداد جدید AXA

یورگن کلوپ پس از تساوی لیورپول مقابل تاتنهام در آنفیلد، پائول تیرنی، داور دوم سمت راست را به غیرحرفه‌ای بودن متهم کرد (پیتر بیرن / پی‌سی)

  • پل تیرنی دیدار یکشنبه لیورپول و تاتنهام را قضاوت خواهد کرد – وداع نهایی بین او و کلوپ می تواند سرگرم کننده باشد!
  • اسلات آرن ممکن است کادر کامل لیورپول برای روز اول پیش فصل در ماه ژوئیه نداشته باشد – دلیل آن را اینجا بیابید!
  • آنتونی تیلور او از مجازات برای مسخره بازی Cody Gakpo خود اجتناب کرد و این آخر هفته داوری خواهد کرد. چه شوخی!

آخرین اخبار باشگاه لیورپول

شفیلد، انگلستان - چهارشنبه، 6 دسامبر 2023: واتارو اندو لیورپول در جریان مسابقه لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین شفیلد یونایتد اف سی و لیورپول اف سی در برامال لین.  لیورپول 2-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • به گفته گریم بیلی، روزنامه نگار، لیورپول می تواند واتارو اندو را تنها پس از یک فصل حضور در این باشگاه بفروشد. ما او را به عنوان یک منبع قابل اعتماد به حساب نمی آوریم!
  • قرمزها ماه گذشته پیشاهنگانی را برای تماشای یویتو سوزوکی هافبک بروندبی فرستادند – این بازیکن 22 ساله در این فصل 10 گل و 8 پاس گل در 27 بازی به ثبت رساند.پررنگ)

چت دیگر از جای دیگر

منچستر، انگلیس - شنبه، 26 آگوست 2023: مارکوس راشفورد از منچستریونایتد در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه منچستریونایتد اف سی و ناتینگهام فارست در اولدترافورد.  منچستریونایتد 3-2 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • منچستریونایتد در این تابستان به پیشنهادات برای “تقریباً تمام تیم اصلی خود” گوش خواهد داد – آنها چقدر خراب هستند! (بی بی سی اسپورت)
  • فولام 75000 پوند جریمه شده و از ثبت نام بازیکنان آکادمی به مدت 6 ماه محروم شده است – این همه مربوط به پرداختی است که برای فابیو کاروالیو هافبک لیورپول در جوانی پرداخت شده است! (لیگ برتر)
  • نیوکاسل در موقعیت قطبی قرار دارد تا مائوریتزیو ساری سرمربی سابق چلسی را جایگزین ادی هاو کند. (شاهد ورزشی)

ویدیوی روز و مسابقه شب

آیا می خواهید تفاوت بین کلوپ و آرن اسلات را به عنوان مدیر بدانید؟ در ویدیوی زیر بدانید:

مسابقه شب است بایرن مونیخ – رئال مادرید (20:00 BST)، در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا.

هری کین در مقابل جود بلینگهام است، پس منتظر یک عشق رسانه ای انگلیسی باشید!

https://www.thisisanfield.com/2024/04/parade-update-tierney-appointed-new-axa-deal-latest-liverpool-fc-news/ منبع: