آیا طرح های ب و ج عثمار جایگزین اورونوف/گنبد آهنین پرسپولیس نخواهد شد؟



سرماخوردگی آستون اورونوف در آستانه دیدار حساس مقابل نساجی می تواند برنامه های تهاجمی اسمار ویرا را مختل کند. اورونوف در نیم فصل دوم بازیکن مهمی در فاز هجومی پرسپولیس بود و اگرچه در دیدارهای بزرگی مانند دربی سنتی پایتخت و بازی با سپاهان از هرگونه فضا محروم بود، اما اغلب یکی از بهترین بازیکنان تاریخ بود. سمت تهاجمی تیمش در سایر مسابقات.

با این حال ساعاتی قبل از بازی سرخ ها در قائم شهر گزارش شد که این بازیکن سرما خورده و حضورش در بازی امشب در هاله ای از ابهام قرار گرفته است. در صورت ناکامی اورونوف در این دیدار، اسمار یک بار دیگر باید در قسمت تهاجمی تیمش تغییر ایجاد کند و با توجه به غیبت امید عالیشاه، کار او سخت تر می شود.

اگر اورونوف شرایط بازی را پیدا نکند، شاید مهدی ترابی در پست وینگر چپ بازی کند، سعید صادقی مانند نیم فصل اول به عنوان وینگر راست به ترکیب اصلی بازگردد و وحید امیری در پست هافبک آزاد به میدان برود. پشت مهاجم

سناریوی دوم احتمال حضور محمد خدابندلو در خط هافبک است که در این صورت ترابی می تواند وینگر چپ و یکی از سعید صادقی یا وحید امیری به عنوان وینگر راست در زمین حضور داشته باشد.

سناریوی سوم این است که ترابی در وینگر راست بماند و شاید صادقی جایگزین اورونوف در وینگر چپ شود.

و در نهایت در صورت حضور خدابندلو در این تیم، احتمال حضور وحید امیری در پست وینگر چپ و ترابی در پست وینگر راست وجود دارد.

البته عثمر می تواند از سروش رفیعی هم به عنوان خط جلو استفاده کند و مثلا سینا اسدبیگی یا محمد خدابندلو را در کنار مسعود ریگی بازی کند که در این صورت بین سعید صادقی و وحید امیری همیشه یک نفر در ترکیب اصلی حضور خواهد داشت. .

بیشتر بخوانید: بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه دیدار حساس مقابل نساجی رخ داد



سرویس داخلی اخبار فوتبال