ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال


سرویس خبر شماره: 2019416
17 مه 1403 در 11:41 ق.ظ |
456 امتیاز خبر

0نقطه نظر

همه بازیکنان موجود برای مورایس.

خوزه مورایس در هفته های پایانی فصل و 5 هفته مانده به پایان رقابت ها تنها محمد دانشگر را در اختیار ندارد.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هر چند این مربی کروات در صورت صلاحدید می تواند از دانشگر هم استفاده کند، زیرا این بازیکن در آخرین دیدار طلایی پوشان مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حضور داشت.

با این حال انتظار می رود پیام المشام پس از بازگشت به ترکیب مقابل استقلال خوزستان از ابتدا در ترکیب اصلی بازی کند و سیاوش یزدانی و هادی محمدی مقابل او به میدان بروند. مثل همیشه رامین رضاییان و میلاد زکی پور در سمت چپ و راست خط دفاع بازی خواهند کرد. در خط هافبک برایان دابو، محمد کریمی و امید نورافکن فرصت دیگری خواهند داشت و در نهایت در خط حمله رضا شکاری، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو شانس بیشتری برای شروع خواهند داشت. با این حال، این احتمال وجود دارد که رضا اسدی با اضافه کردن او به ترکیب، این تعادل را در خط حمله یا هافبک به هم بزند.

2018788

با این حرف ها ترکیب سپاهان مقابل استقلال خوزستان در دیداری که از ساعت 18:10 امشب آغاز می شود را می توانید به این شکل تصور کنید.
پیام نیاز، رامین رضاییان، سیاوش یزدانی، هادی محمدی، میلاد زکی پور، برایان دابو، محمد کریمی، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری و شهریار مغانلو.

مجله اخبار فوتبال داخلی