ابتکار جالب قالانیوی برای تیم های اول تا سوم لیگ!

بنابراین چهار بازیکن از تیم های پرسپولیس، سپاهان و استقلال برای حضور در مسابقات کافا به اردوی تیم ملی دعوت شدند که این تساوی در نوع خود جالب است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

امیر قلانویی تصمیم دارد از هر یک از تیم های پرسپولیس، سپاهان و استقلال که در رقابت های فصل گذشته مقام های اول تا سوم لیگ را کسب کرده اند، چهار بازیکن را دعوت کند تا اسامی بازیکنان دعوت شده را اعلام کند.

امیر قلانویی تصمیم دارد چهار بازیکن تیم اول تا سوم لیگ گذشته را به اردوی تیم ملی دعوت کند.

ابتکار جالب قالانیوی برای تیم های اول تا سوم لیگ!

و بالاخره نوبت به تیم سوم فصل قبل یعنی استقلال می رسد. اگرچه مهدی قیدی و محمد محبی با دعوت به تیم ملی پاداش فصل بسیار خوب خود را دریافت کردند، اما حقیقت این است که در مقطع فعلی و تاریخ کنونی، این دو بازیکن شباب الاهلی و سانتا کلارا محسوب می شوند. حضور با آبی ها و برای فصل بعد نامشخص است. روزبه چشمی و سعید مهری هم میهمان استقلال هستند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیست تیم ملی برای حضور در مسابقات کافا اعلام شد که طی آن 25 بازیکن راهی این مسابقات خواهند شد. نکته جالب در مورد اسامی دعوت شدگان، تساوی سه تیم برتر جدول رده بندی لیگ بیست و دوم است.

سپاهان نایب قهرمانی، پیام نزاح، رامین رضاییان، محمد کریمی و امید نورافکن به تیم ملی دعوت شدند. قطعا غیبت شهریار مقانلو که فصل گذشته عنوان آقای گلی را به دست آورد، یکی از نکات جالب و عجیب در لیست تیم ملی است.


سرویس خبر شماره: 1942733
18 ژوئن 1402 در 4:23 ب.ظ
45.1 هزار امتیاز خبر|

14نقطه نظر

از هر باشگاه چهار نفر دعوت شده بودند

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلیگنجی، وحید امیری و مهدی ترابی برای اردوی پرسپولیس قهرمان لیگ برتر دعوت شدند. این در شرایطی است که قرمزها معتقدند بازیکنان بیشتری از این تیم می توانستند در لیست تیم ملی حضور داشته باشند.