رویداد جدید تیم ملی با حضور 3 بازیکن بنفش

امیر قلعه نویی تصمیم دارد مدافع پرسپولیس و دو سرخابی سابق را برای خط دفاع دعوت کند.

رویداد جدید تیم ملی با حضور 3 بازیکن بنفش

محمدحسین کنعانی زادگان، مدافع سابق پرسپولیس و دو فصل اخیر الاهلی قطر بعد از حضور درخشانش در لیگ ستارگان قطر و زدن 6 گل برای تیمش به عنوان مینی کمپ در لیست نهایی قرار گرفت و امیر قلانوی او را مهمان کرد.

1884421

البته نام روزبه چشمی کاپیتان دوم استقلال نیز در این گروه به چشم می خورد. که توانایی بازی در پست های مختلف به خصوص دفاع وسط را دارد و بی شک قلعهنویی روی او حساب باز کرده است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیست نهایی تیم ملی ایران برای حضور در تورنمنت CAF در حالی اعلام شد که امیر قلعه نویی به نقطه عطفی دیگر رسید و همچنان 4 مدافع میانی و بیشتر در فینال لیست حضور داشتند که این بار تصمیم گرفت. دعوت سه بازیکن در این پست بود.

سید مجید حسینی پس از گذراندن یک فصل موفق در کایسری اسپور ترکیه و به ثمر رساندن دو گل در سوپرلیگ این کشور، از نظر قلانوی در لیست 23 نفره به همراه پورعلیگنجی و مجید حسینی برای پیوستن به این تیم و حضور در خط دفاعی دیده می شود. شرکت در مسابقات کافا

1769480

مرتضی پورعلیگنجی مدافع میانی پرسپولیس تنها بازیکن لیگ برتری است که در این پست به فهرست نهایی تیم ملی ایران راه پیدا کرده است. محمد دانشگر، سید محمد احسن حسینی، عارف آقاسی، امیرمهدی جانملکی و… از لیست خارج شد

1856543


سرویس خبر شماره: 1942735
Jun 18, 1402 @ 4:26 ب.ظ
36 هزار امتیاز خبر|

7نقطه نظر

هسته دفاعی تیم ملی با تجربه است.