ابهام در مورد آینده مدافع بارسا؛ پای یونایتد درگیر است!

رونالد آرایخو می خواهد در بارسلونا بماند اما جدایی او هنوز به طور کامل منتفی نیست.

البته در اطراف رونالد آرایخو، آندریاس کریستنسن، خرید جدید باشگاه، قرار است دستمزد بالاتری از او در بارسلونا دریافت کند. آنها خوشحال نیستند. این در زمانی اتفاق افتاد که احتمالا آندریاس کریستنسن گزینه پشتیبان رونالدو آرایخو خواهد بود اما به نظر می رسد که او حقوق قابل توجهی در باشگاه دریافت خواهد کرد. آنها همچنین از تماس بارسلونا با آنتونی رودیگر، مدافع آلمانی چلسی ناراضی هستند و نمی دانند که چرا باشگاه اینقدر مشتاق جذب یک مدافع جدید است.


سرویس خبر شماره: 1817875 |
14 فروردين 1401 ساعت 19:48 |
2,708 امتیاز خبر|

0نظرات

به نظر می رسد تا کنون مدیران بارسلونا تنها یک پیشنهاد برای تمدید قرارداد به رونالد آرائوخو داده اند و اخیراً پیشنهاد خود را افزایش نداده اند. اخبار حاکی از آن است که ممکن است هفته آینده جلسه دیگری برای گفتگوهای بیشتر برگزار شود. خود رونالد آرایخو می‌خواهد در بارسلونا بماند و از باشگاه و ژاوی برای تمدید او تشکر کرده است، اما هنوز احتمال جدایی او از بارسا منتفی نیست.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رونالد آرایخو در ماه های اخیر به خصوص پس از پیوستن ژاوی به این تیم عملکرد فوق العاده ای داشته و به یکی از مهم ترین بازیکنان بارسلونا تبدیل شده است اما آینده این بازیکن در تاریکی است. به گزارش اسپورت، رونالد آرایخو اخیرا پیشنهاد بسیار خوبی از منچستریونایتد دریافت کرده و باشگاه انگلیسی آماده پرداخت هزینه انتقال است اما ماندن را در اولویت قرار داده است. رونالد آراوخو رابطه بسیار خوبی با ژاوی دارد و می داند که سرمربی جدید بارسلونا در تلاش برای تمدید قرارداد است.