همه بازیکنان منچستریونایتد ناامید هستند


سرویس خبر شماره: 1817869 |
14 فروردين 1401 ساعت 18:56 |
2,275 امتیاز خبر|

2نظرات

برونو فرناندز:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امیدهای منچستریونایتد برای صعود به جمع چهار تیم برتر فصل جاری لیگ برتر با تساوی روز شنبه مقابل لستر در اولدترافورد نقش بر آب شد تا جایی که انتقادات از عملکرد بازیکنان و کادر فنی این تیم مطرح شد. تشدید می شود. برونو فرناندز ستاره پرتغالی یونایتد معتقد است این عملکرد برای پیروزی مقابل لستر کافی نیست و شیاطین سرخ باید در تمام بازی های بعدی خود پیروز شوند.

برونو فرناندز پس از تساوی ناامیدکننده 1-1 مقابل لستر، از بازیکنان منچستریونایتد خواست تا سطح بازی خود را بهبود بخشند.

موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان نشدید؟ فقط باید به پیروزی در بازی های بعدی برای یونایتد فکر کنیم. ما نباید زیاد عجله کنیم و باید بازی به بازی پیش برویم. همه بازیکنان با تمام قدرت خود بازی می کنند و هیچ کس انرژی و تلاش کم ندارد، اما ما باید به جنگیدن ادامه دهیم و در بازی های بعدی خود پیروز شویم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

برونو گفت: “می دانیم که به امتیاز کامل نیاز داریم و چند فرصت برای گلزنی مقابل لسترسیتی داشتیم، اما برای پیروزی کافی نبود. همه بازیکنان منچستریونایتد ناامید شده اند. تساوی مقابل لسترسیتی نتیجه ای نبود که می خواستیم.” . فرناندز اما اکنون نمی توانیم کاری انجام دهیم، باید بازی بعدی را تماشا کنیم و درک کنیم که استانداردهای این باشگاه باید بالاتر و بهتر از این عملکرد باشد، زیرا می دانیم که می توانیم این کار را انجام دهیم، در بازی مقابل منچسترسیتی با … همان سیستم ما بازی کردیم و در نیمه اول عملکرد خوبی داشتیم و فکر می کردم این روش در مقابل لستر نیز موثر خواهد بود.