اتحادیه فوتبال انگلیس: توخل در جنگ با کونته مقصر بود

مشخص بود که این سرمربی آلمانی چلسی بود که با گرفتن دست آنتونیو کونته و کشیدن او به سمت خود، درگیری را آغاز کرد. اگر این اقدام توماس توخل نبود، هیچ درگیری و اتفاق بعدی رخ نمی داد. طبیعی است که دو مربی بعد از بازی به نشانه احترام با هم دست بدهند، اما یکی هیچ تعهدی ندارد که به چشم مربی دیگر نگاه کند. توخل مدعی شد چون سرمربی تاتنهام هنگام دست دادن به چشمان او نگاه نکرده، دست او را گرفته و رها نکرده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیدار چلسی و تاتنهام در هفته دوم فصل جدید لیگ برتر یکی از جنجالی ترین بازی های این لیگ تاکنون بوده است. پس از چند لحظه تنش و درگیری لفظی سرمربیان دو تیم در جریان بازی، توخل و کونته پس از سوت پایان بازی با هم درگیر شدند و توسط داور اخراج شدند.

کمیسیون مستقل اتحادیه فوتبال انگلیس در جریان درگیری توماس توخل و آنتونیو کونته در دیدار چلسی و تاتنهام، سرمربی آلمانی چلسی را مقصر اصلی اعلام کرد.

اتحادیه فوتبال انگلیس: توخل در جنگ با کونته مقصر بود

کمیسیون مستقل اتحادیه فوتبال امروز تایید کرد که در گزارش خود به این موضوع اشاره کرده اند که عامل اصلی تنش ها توماس توخل بوده است. این کمیسیون در توضیح رأی خود گفت: «واکنش های سرمربی چلسی غیرقابل قبول بود.

در پایان بازی زمانی که سرمربی تاتنهام برای دست دادن به سمت توخل رفت. سرمربی آلمانی دستش را گرفت و رها نکرد تا لحظاتی پر تنش بین دو مربی. هر دو مربی توسط اتحادیه فوتبال انگلیس احضار شدند تا رفتار خود را توضیح دهند. هم کونته و هم توخل به اتحادیه گفتند که می‌دانند رفتارشان نامناسب است.

فدراسیون فوتبال انگلیس اعلام کرد که بر اساس تحقیقات کمیسیون مستقل آن فدراسیون درباره تنش‌های این مسابقه، توماس توخل 35 هزار پوند جریمه شده است و او نمی‌تواند از پرتاب توپ در بازی بعدی تیمش مطمئن باشد.


سرویس خبر شماره: 1840137
سپتامبر 02, 1401 در 09:24 ب.ظ
9.1 هزار |

8نقطه نظر